مشروح اخبار


» گلایه مردم دهستان راک از وضعیت نامطلوب اینترنت همراه اول



ضریب نفوذ اینترنت در مناطق مختلف کشور وسهولت  استفاده از اینترنت موبایل باعث گردید تا کابران متقاضی اول بسته های اینترنتی باشند تا مکالمه و پیامک .


 به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛  اپراتورهای همراه اول و ایرانسل برای تامین نیاز مشتریان خود و به روز بودن آخرین تکنولوژی ارائه خدمات را مدنظر دارند بگونه ای که درحال حاضر اکثر مناطق کشور از اینترنت 4G بهره مند هستند، که در مقایسه با نسل های قدیمی خود از سرعت بهتری برخوردار است.

از سال گذشته همراه اول با فعال کردن اینترنت نسل سه (تری جی  -+H ) این فرصت را برای اهالی دهستان راک و روستاهای تابعه بوجود آورد تا از اینترنت موبایل  استفاده کنند.

علاوه بر جمعیت 2هزارنفری دهستان راک ، بخشی از مسیر جاده ترانزیتی پاتاوه –دهدشت که روزانه چندین هزار نفر از این مسیر تردد می کنند  از دکل همراه اول راک  استفاده می کنند و تعداد متقاضیان استفاده از اینترنت رو به فزونی است درحالیکه خدمات اینترنتی ارائه شده بسیار کند و گلایه مردم راک  را به همراه داشته است.

بررسی های خبرنگار راک نیوز ، نشان می دهد که در تعیین ظرفیت وپوشش نه تنها قریب 2هزار کاربر ساکن دهستان راک و اطراف در نظر گرفته نشده بلکه پوشش دهی مسافران در حال تردد از جاده پاتاوه –دهدشت نیز مدنظر نبوده و این بار ترافیک باعث گردیده که امکان ارسال پیام در شبکه های اجتماعی بسیار با کندی صورت پذیرد.

بسیاری از اهالی دهستان راک به خبرنگار ما گفتند :در شرایطی که روستاهایی با جمعیت بسیار کمتری از نسل 4یا اینترنت 4G بهره مند هستند انتظار داریم مسئولان زیر ساخت در استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به ارتقائ و افزایش پهنای باند و ظرفیت قدمی اساسی بردارند.
آنها می گویند در اکثر ساعات شبانه روز روند کندی سرعت اینترنت حاکم است بطوری که در برخی ساعات حتی ارسال یک پیام منتی که چند کیلو بایت حجم ندارد با مشکل صورت می گیرد.
حتی اگر اینترنت موبایل ایراسنل در آینده نزدیک بتواند بخشی از این ظرفیت را پوشش بدهد بازهم این حق مشترکان همراه اول است که از اینترنت پرسرعت 4G بهره ببرند.
راک نیوز آماده انتشار توضیحات مدیرعامل شرکت مخابرات استان و مجموعه زیر ساخت در استان می باشد.



تاریخ انتشار : 13 آبان 1398, 11:29



» اخبار مرتبط:

  • دهستان راک تحت پوشش اینترنت 4G قرار میگیرد
  • طعم خدمات ایرانسل تاکنون در راک چشیده نشد
  • قطع اینترنت در دهدشت
  • دیدار مردمی فرماندار کهگیلویه با مردم دهستان راک
  • تلگرام و اینستاگرام تا اطلاع ثانوی روی اینترنت ثابت قطع شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟