مشروح اخبار


» آخرین وضعیت مصدومان زلزله آذربایجان شرقی /مصدومیت 348 نفر




به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز ؛ مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سلامت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت مصدومین زمین لرزه 5.9 ریشتری در استان آذربایجان شرقی توضیح داد: طبق آخرین آمار تا ساعتی قبل 348 مصدوم از مناطق مختلف استان به مراکز درمانی مراجعه کردند که متاسفانه 5 نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند و 17 نفر بستری هستند.

خالدی با بیان اینکه ارائه اقدامات درمانی در این مناطق به خوبی در حال انجام است، توضیح داد: 231 مصدوم تاکنون پس از دریافت خدمات ترخیص شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طبق آخرین آمار در استان آذربایجان شرقی، در شهرستان میانه 182 نفر مصدوم، در شهرستان سراب 113 نفر و هشترود 30 نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 21 نفر نیز از مصدومان در استان اردبیل خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

خالدی در پایان تأکید کرد: عموم مصدومین به دلیل ترس، با سانحه مواجه شدند و توصیه می‌شود در صورت بروز هر گونه پس لرزه مردم آرامش خود را حفظ کنند.



تاریخ انتشار : 17 آبان 1398, 09:56



» اخبار مرتبط:

  • شوخی یک روزنامه با نمایندگان مجلس: کاش استاند‌ار ما عوض شد‌ه بود‌
  • حکم شلاق و زند‌‌‌ان فروشند‌‌‌ه گوشت الاغ د‌‌‌ر قائمیه کازرون قطعی شد‌‌‌
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • بازداشت یکی از مسئولان نفتی در استان فارس
  • تکذیب بازداشت فرمانده سابق نیروی انتظامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟