مشروح اخبار


» عدل هاشمی پور و سردرگمی عجیب سیاسی



بعداز اعتراضات بنزینی ،نا آرامی های پس از آن و وصل شدن اینترنت ،دسترسی کاربران شبکه های اجتماعی به اخبار و اطلاعات به حالت عادی و یا اصطلاحا به روال معمول انجام می گیرد.


بعداز اعتراضات بنزینی ،نا آرامی های پس از آن و وصل شدن اینترنت ،دسترسی کاربران شبکه های اجتماعی به اخبار و اطلاعات به حالت عادی و یا اصطلاحا به روال معمول انجام می گیرد.
به گزارش راک نیوز "در روزهای گذشته یک صفحه اینستاگرام مرتبط به حامیان عدل هاشمی پور با انتشار تصویری از سردار هاشمی در مجلس شورای اسلامی در زیراین عکس به اظهارات انتقادی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ پرداخته که مدعی شده؛ وقتی نمایندگان ملت و کمیسیون تخصصی انرژی مجلس خبر از مصوبه افزایش نرخ بنزین نداشته باشند و از رسانه ها خبر دار می شوند باید درب این مجلس را تخته کرد.
حتی با کمی انصاف هم باید حق را به سردار هاشمی پور داد و از اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی از افزایش ناگهانی قیمت بنزین خبر ندارد را نوعی بی توجهی به وکلای ملت در بهارستان دانست.

از آنجائیکه سردار هاشمی پور نه مانند بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس از بهاء ندادن به مجلس نطقی مردم پسند داشت ونه مانند دیگر نماینده گان موضع گیری صریح داشت بنابراین از چند جهت هم این حرف سردار هاشمی پور را باید نوعی فرافکنی و شاید هم ضعف وی در حوزه سیاست دانست ،چراکه عدل هاشمی پور اگر معتقداست مجلس کارایی خود را از دست داده و باید درب آن را تخته کرد پس چرا  عزم خود را جزم کرده تا دوباره با شرکت در انتخابات پیش رو شاید دوباره راهی مجلس شود؟!!. که به بیان ساده تر باید گفت آقای هاشمی قسم حضرت عباس یا دم خروس ....کدام را باید باور کرد؟؟.
دوم اینکه تعداد ۷۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار استیضای وزیر نفت شدند و اسامی آنها از طریق رسانه ها منتشر شده و تعجب آور اینکه نامی از سردار هاشمی پور در میان امضاء کنندگان استیضاح دیده نمی شود.
هاشمی پور که برای استیضاح رئیس جمهور نام نویسی کرده بود حال چه شده است که برای استیضاح وزیر نفت که چندی قبل گفته بود قیمت بنزین را تا آنجا افزایش می دهیم که مردم توان داشته باشند واکنشی نشان نداده است؟
سوال اساسی این است که اگر نایب رئیس کمیسیون تخصصی انرژی مجلس معتقد است که قیمت ۳هزارتومانی بنزین قیمتی مطلوب است، پس این درب تخته کردن و ژست دلسوز اعتبار قوه مقننه چیست ؟
اگر هم این قیمت آنگونه که اعتراض منطقی مردم به این افزایش هم چنان پابرجاست آقای هاشمی پور بعنوان وکیل مردم چرا قصد استیضاح وزیر نفت را ندارد؟
آقای هاشمی پور صراحتا به افکار عمومی پاسخ دهد که چه عاملی باعث شده که نمی خواهید وزیر نفت را استیضاح کند ؟
این شائبه وجود دارد که بده بستان هایی شاید در کار باشد که نماینده مردم! نمی تواند از حق مردم دفاع کند؟ مگر شما نماینده مردمی نیستید که شبانه ارزش دارایی هاشان یک سوم شده است؟
اصلا آقای هاشمی پور شما می توانید لمس کنید بنزین لیتری ۳هزارتومان یعنی چه؟ راستش را بگوئید آقای هاشمی پور آخرین باری که پول بنزین دادید کی بود؟
ختم کلام ؛ شفاف به افکار عمومی پاسخ دهید  اگر شان مجلس رعایت نشده پس این همه ولع برای حضور دوباره چیست؟ و چه وکیل مردمی هستید که بر درد مردم چشم پوشیدید وبرای استیضاح وزیر نفت نام نویسی نکردید؟ ممکن است چه منافعی را از دست بدهید که برای منافع مردم دست به قلم نمی شوید ؟

عدل هاشمی پور و سردرگمی عجیب سیاسی

 

عدل هاشمی پور و سردرگمی عجیب سیاسی

 



تاریخ انتشار : 8 آذر 1398, 20:30



» اخبار مرتبط:

  • عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شد.
  • واکنش نماینده مجلس به افزایش قیمت بنزین
  • حداکثر قیمت بنزین در سال 91 اعلام شد
  • در دیدار نمایندگان با هاشمی چی گذشت؟
  • پیغام حجاریان به باهنر درباره هاشمی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟