مشروح اخبار


» کاندیداتوری "علی دژمان " در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان



در روز چهارم ثبت نام ها کانـدیدایی  در حوزه انتخابیه ماهشهر نام نویسی کرد که اعلام کرده است: رقیب من فــقر و مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان خوزستان ؛ علی دژمان با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ماهشهر در حاشیه ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: برای تمامی نــامزدهای انتخاباتی احترام قائل هستم اما در این انتــخابات” فــقر و مشکلات اقتصادی” را رقیب خود می دانم.
بنابراین گزارش ، وی عصر روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه ۹۸ با حضور در فـرمانداری شهرستان ماهشهر رسما برای حضور در رقابت های انتخاباتی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان ثبت نام کرد.

 


دژمان که با شعار سه رویکرد مهم ” جوانگرایی، عدالــت خواهی، و تحول و توسعه” به میدان آمده است،با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ماهشهر در حاشیه ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: برای تمامی نــامزدهای انتخاباتی احترام قائل هستم اما در این انتــخابات” فــقر و مشکلات اقتصادی” را رقیب خود می دانم.
گفتنی است ،علی دژمان دکتـرای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه شهید چمران اهواز  وسربازرس اقتصادی و زیر بنایی اداره کل بازرسی استان خوزستان است.



تاریخ انتشار : 14 آذر 1398, 07:57



» اخبار مرتبط:

  • سومین کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از پتروشیمی ماهشهر با به عرصه رقابت انتخابات گذاشت+عکس
  • جلسه ستاد بحران در بندر ماهشهر با حضوروزیر نفت و استاندار/زنگنه تا پایان عملیات در ماهشهر می‌ماند
  • تعطیلی مدارس برخی شهرستان های استان خوزستان +اسامی
  • مدیر اسبق آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان های جنوبی خوزستان درگذشت+عکس
  • عزل یک فرماندار دیگر در کهگیلویه وبویراحمد ؛ تغییر برخلاف سیاست های روحانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟