مشروح اخبار


» شوک رد صلاحیت ها به انتخابات در حوزه انتخابیه ممسنی؛ رد صلاحیت ۳ نماینده مجلس در ممسنی



دربررسی هیات نظارت در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم دست کم بر روی اسم ۹ داوطلب مجلس شورای اسلامی مهر رد صلاحیت زده شده که ۳چهره شاخص درمیان آنها به چشم می خورد .

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس ، امروز وقتی نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم اعلام شد، رد صلاحیت ۳چهره شاخص که در کارنامه خود نمایندگی مجلس شورای اسلامی را تجربه کردند تا حدودی دور از ذهن بود.
ردصلاحیت نوذرشفیعی،عبدالرضا مرادی و مسعود گودرزی در حالی منتشر شد که اگرچه عبدالرضا مرادی از گذشته چنین تجربه ای دارد اما دو نماینده دیگر شاید رد صلاحیت در هیات اجرایی را پیش بینی نکرده بودند.
اگرهرسه چهره شاخص رد صلاحیت شده نتوانند به ادامه رقابت برگردند ،پیش بینی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم با بهم خوردن معادلات همراه خواهدبود.
به گزارش راک نیوز ،داوطلبان ردصلاحیت‌شده می‌توانند جهت اعتراض به رأی صادره از تاریخ ۲۸ آذرماه تا یکم دی‌ماه به هیأت نظارت شهرستان شیراز واقع در پل حر جنب باشگاه فرهنگیان، ساختمان آموزش ضمن خدمت ناحیه ۲ و در شهرستان‌ها نیز به مراکز هیأت نظارت مراجعه کنند



تاریخ انتشار : 27 آذر 1398, 19:07



» اخبار مرتبط:

  • ردصلاحیت ۶۶ نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز وزرقان
  • آخرین گزینه های ثبت نامی در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم + اسامی
  • بررسی تایید صلاحیت ها در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم به پایان رسید/7نفر ردصلاحیت شدند+اسامی
  • روند عجیب پیش از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم
  • عبدالرضامرادی نماینده نورابادوممسنی تاییدصلاحیت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟