مشروح اخبار


» بیشترین بارش باران در شهرستان های استان فارس مربوط به کدام شهرستان است ؟



میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس از بعد از ظهر جمعه تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز،یکشنبه به تفکیک مناطق مختلف استان مشخص گردید.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران  با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس از بعد از ظهر جمعه تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز، اظهار کرد: فیروزآباد ۸۷ دهم، داراب ۸۳ و ۴ دهم و جهرم و استهبان با ۸۲ و ۵ دهم بیشترین میزان بارندگی را در سامانه اخیر تا تا پیش از ظهر امروز داشته اند.

او تصریح کرد: در فسا ۸۰ و ۷ دهم، قیروکارزین ۷۳، شهرک گلستان ۵۷ و ۹ دهم، سروستان ۵۶ و یک دهم، اردکان ۵۳ و ۵ دهم، درودزن ۴۸ و ۹ دهم، زرین دشت ۴۸ و ۲ دهم، کازرون ۴۶ و ۲ دهم، تخت جمشید ۴۴ و ۶ دهم، خفر ۴۴ و ۳ دهم، شیراز ۴۵ و ۳ دهم و ارسنجان ۴۰ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در لامرد ۳۶ و یک دهم، نی ریز ۳۰ و ۹ دهم، فراشبند ۲۹ و ۸ دهم، زرقان ۲۷ و ۷ دهم، خنج ۲۶ و ۹ دهم، جهرم ۲۴ و یک دهم، بوانات ۲۳ و ۲ دهم، صفاشهر ۲۳، لار ۲۱ و ۴ دهم، فورگ ۱۹ و ۴ دهم، آباده ۱۷ و ۶ دهم، اقلید ۱۷، نورآباد ممسنی ۱۶ و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

دهملایی گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر بعد از ظهر جمعه وارد استان شده است و بارش‌ها، امروز یکشنبه ۱۵ دی ماه، نیمه جنوبی را فرا گرفته و تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۳۹۸ و ۳ دهم، قیروکارزین با ۳۳۹ و ۶ دهم و لامرد با ۳۲۶ و ۴ دهم میلی متر باران بیشترین میزان بارش را داشته اند.



تاریخ انتشار : 15 دی 1398, 10:58



» اخبار مرتبط:

  • هوای کهگیلویه و بویراحمد در روز 13 فروردین ابری است+توضیحات کارشناس هواشناسی
  • لیکک با بارش ۴۱.۵ میلیمتر بیشترین بارندگی در بارشهای اخیر
  • ثبت ۴۱ میلیمتر بارش در شهر دهدشت/بارش ۱۳ میلیمتری در مرکز استان
  • غافلگيري مهمانان نوروزي با نخستين بارش بهاري در شيراز
  • اعلام میزان بارشهای اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟