مشروح اخبار


» توضیحات مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به تعطیلی مدارس استان در روز سه شنبه



"هادی زارع پور" ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: به اطلاع دانش‌آموزان و همکاران می‌رسانم که برای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع مجاهد الگوی تمام عیار تسهیلاتی در نظر گرفتیم.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶ و سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نمی‌شود.

"هادی زارع پور" ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: به اطلاع دانش‌آموزان و همکاران می‌رسانم که برای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع مجاهد الگوی تمام عیار دینی و انقلابی، امتحانات نهایی و غیرنهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶دی و سه‌شنبه ۱۷دی برگزار نمی‌شود.
وی اظهارکرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان که قرار بود در این روزها برگزار شود، به ۲۴و ۲۵دی موکول خواهد شد و زمان برگزاری امتحانات غیرنهایی از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت مدارس استان طی روز سه شنبه، ۱۷ دی ماه ۹۸ بیان کرد: همه مدارس استان فردا سه شنبه دایر می باشند و هیچ مقطعی تعطیل نیست.



تاریخ انتشار : 16 دی 1398, 18:23



» اخبار مرتبط:

  • نام نويسي دانش آموزان تا 15 تير
  • لغو همه امتحانات فردا در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه به سراسر کشور ابلاغ شد
  • دانش‌آموزان اول تا پنجم بویراحمد تعطیل شدند/کلاس ششمی‌ها و دبیرستانی‌ها در فضای باز امتحان می‌دهند
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان: مدارس امین در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟