مشروح اخبار


» مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد



مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش راک نیوز، رحمان خادم در گفت‌وگو با خبرنگاران در چاروسا با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا از مهمترین طرح‌های گازرسانی بوده که با ۹۰ درصد پیشرفت کاری در مراحل پایانی است تصریح کرد: تاکنون گاز ۶۴ روستا به بهره‌برداری رسیده است، ۱۶ روستا تا یک ماه آینده گازدار خواهند شد و گازرسانی به ۲۹ روستای این دو بخش در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عملیات گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک در دو فاز صورت گرفت که فاز اول و دوم به طول 16کیلومتر از طولیان در قلعه دختر بود و فاز سوم آن گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و 108روستا این مناطق بود که از دهه فجر سال گذشته تاکنون گازرسانی شده است.
خادم به وضعیت علمک گذاری در روستای امامزاده سید محمود(ع) چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: در مسیر اصلی قلعه رئیسی و دیشموک روستاهای بودند که عملیات لوله اصلی آنها انجام گرفت که علمک گذاری آنها به دلیل تست و مشخص نشدن پیمانکار پروژه نیمه تمام ماند که مراحل انتخاب پیمانکار انجام گرفت و تمام تلاش بکار می بندیم تا روز آینده این روستاها نسبت به علمک و تا دو ماه آینده علمک آنها به پایان برسد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد  در خصوص مناطق پراکنده قلعه رئیسی هم گفت: پیمانکاری را برای شهرستان کهگیلویه انتخاب کردیم که با توجه به نواقصات قلعه رئیسی و دیشموک تنها برای این مناطق فعال شد که هم اکنون فعال و در دیشموک شروع شد و تا هفته آینده کوچه های نیمه تمام قلعه رئیسی را تکمیل خواهد کرد.
وی به خط اصلی شوتاور هم اشاره و تاکید کرد: فاز چهارم عملیات گازرسانی را تعریف کردیم که در این فاز بیش از 29روستا عملیات گازرسانی آنها آغاز شد که در این بین روستاهای شوتاور، درغک و اسفندان است که هزینه اجرا آن بیش از 340میلیارد ریال است کلیه موارد لازم پروژه خریداری شده است و پیمانکار انتخاب شد از روند پروژه هم بازدید و امیدواریم تا 10روز آینده شروع بکار کند.



تاریخ انتشار : 24 دی 1398, 09:34



» اخبار مرتبط:

  • 86 روستای بخش قلعه رئیسی و دیشموک از نعمت گاز برخوردار می شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه گازرسانی به منطقه قلعه رئیسی و دیشموک
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد: 49 روستای باقیمانده دیشموک و قلعه‌رئیسی تا دهه فجر گازرسانی می‌شود
  • 185 روستای کهگیلویه و بویراحمد تا پایان 97 به شبکه گاز متصل می‌شود
  • یکهزارو424 خانوار روستایی کهگیلویه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟