مشروح اخبار


» 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است



دانش‌آموزان گچسارانی در راهپیمایی 13 آبان حماسه می‌آفرینند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: دانش‌آموزان گچسارانی با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، حماسه‌ بزرگ و ماندگار دیگری را رقم می‌زنند.

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان گچسارانی در راهپیمایی 13 آبان حماسه می‌آفرینند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان گچسارانی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: ولایت‌پذیری، دشمن شناسی و استکبار ستیزی از جمله مهم‌ترین درس‌های 13 آبان است.

وی سازش‌ناپذیری را از دیگر درس‌های مهم این رویداد تاریخی و ماندگار عنوان کرد و تقویت و حفظ همدلی و وحدت ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی تأکید کرد.

* 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت 13 آبان امسال با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی، توجه هر چه بیشتر به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی و راهپیمایی 13 آبان را خواستار شد.

مرادی از همه اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان خواست تا حضوری پرشور در راهپیمایی داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی دانش‌آموزان و مدارس این شهرستان برای خلق یک حماسه در این روز بزرگ یادآور شد: دانش‌آموزان بابصیرت و ولایتمدار گچسارانی مانند همیشه حضوری پرشور در راهپیمایی 13 آبان خواهند داشت.

مرادی این روز را یک رویداد بزرگ، ماندگار و اثرگذار در تاریخ ایران اسلامی و یک کلاس معرفت‌افزایی نسبت به ماهیت و محتوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: 13 آبان یکی از نمادهای مبارزه با استکبار جهانی بوده که در بسیاری از کشورهای دنیا به تبعیت از ملت ایران برگزار می‌شود.

مرادی ابراز داشت: راهپیمایی 13 آبان امسال در روز جمعه یعنی روز 12 آبان و پس از برپایی نماز جمعه برگزار می‌شود و اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر در این زمینه ضرورت دارد.

وی گفت: معلمان، اولیای دانش‌آموزان و سایر اقشار مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان می‌آفزایند.

مرادی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور گچساران همگام با ملت ایران اسلامی در این روز خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی اعلام می‌دارند.




تاریخ انتشار : 10 آبان 1391, 09:40



» اخبار مرتبط:

  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • چگونگی برگزاری راهپیمایی13 آبان درقلعه رئیسی
  • دعوت احزاب سیاسی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان
  • برپایی ایستگاه صلواتی در سراسر شهر سوق
  • برگزاری کلاس‌های کنکور توسط آموزش و پرورش گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟