مشروح اخبار


» برادر زاده آمیراحمد تقوی میزبان موحد در سوق ؛ دور هشتم آمیراحمد از من خواست در بهبهان کاندیدا نشوم



مسیر وحدت و همدلی چهره شاخص انتخابات در حوزه کهگیلویه بزرگ امروز به شهر سوق منتهی شد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ در ادامه نشست های وحدت و همدلی امروز در شهر سوق برادر زاده عالمربانی مرحوم آمیراحمد تقوی میزبان موحد بود.

نماینده 5دوره مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست با پوزش به علت ضیق وقت و انبوه درخواست های مردمی به نوع ارتباط خود با مرحوم آمیراحمد تقوی پرداخت و گفت: همه واقفید براین امرکه موحدمضافا برمراد و مریدی  نسبت به مرحوم آمیر احمد تقوی احساس نوکری می کرد و به این نوکری افتخار میکنم چراکه آمیر احمد همیشه ذهن وفکرش به خدا و خدمت بهتر به مردم و محرومین تنها مشغول بودوجزحرف حق چیزی برزبان نمی آورد.

موحد با اشاره به اینکه با حمایت های آمیر احمدی تقوی وهمکاری دیگران  والبته توفیق حاصل شده به لطف خداوند توانستیم در این منطقه محروم کارهایی را انجام بدهیم که بواسطه همین کارها از دوره چهارم تا هفتم در این حوزه به مجلس راه یافتیم.

دورهشتم که عملا دوره پنجم نمایندگی بنده می شد به تقاضای مردم بهبهان به آن حوزه رفتم و مرحوم آمیر احمد تقوی منت گذاشتن و تشریف آوردن بهبهان واصرار داشتن بر بازگشت بنده به کهگیلویه بزرگ .

اما به دلایلی از جمله قولی که به مردم حوزه انتخابیه بهبهان داده بودم ومدتی ازفعالیت  تبلیغاتی در آن  حوزه می گذشت ،نتوانستم به خواسته ایشان پاسخ بدهم.

نماینده اسبق مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی افزود: اینها را گفتم که به این نکته اشاره کنم که لطف آمیر احمد تقوی نسبت به بنده یک لطف عام وهمه پسند و کاملا مشهود بود.

همانطوری که نوکری بنده نسبت به این عالم چیزروشنی بوده وهست وهمچنان این افتخار را در زندگی خودمان داشته و داریم که از مواهب ایشان بهر همند بودیم و در سال پایان ارتحال آن عالم برجسته توفیق زیارت در مقاطع مختلف را داشتم که به محضر ایشان رسیدم.

حجت السلام والمسلمین سید محمد موحد خاطر نشان کرد :مرحوم آمیراحمد تقوی نهایت لطف و محبت را نسبت به بنده ابراز داشتند واز خدای رضوان رحمتش را برای آن عالم برجسته آرزومندم .

موحد در بخش پایانی اظهارات خود در کنایه به کسانیکه می گویند بویراحمد با موحد نیست گفت :

دیروز در حوزه ایل باباکان بودم یکی از کسانیکه آنجا زندکی میکند می گفت من واقعا احساسا نمی کردم مردم باباکانی اینقدر همدلی و وحدت نسبت به موحد داشته باشند.

موحد به عمق محبت ولطف طوایف مختلف بویراحمد نسبت بخود اشاره کرد و گفت:کسی چندی پیش تفعلی زد به قران واین آیه آمد"ای پیغمبر این که  می بینی دل های مردم را بسوی تو ارجاع داده کار خداست نه کارتوست" .

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآورشد: آنچه این روزها اتفاق افتاده لطف خداوند است و مدیون مردم هستیم واشاره کردآیا مردم ضرغام آباد، تاس احمدی، اولاد میرزاعلی، اولاد علی مومن ،خواجه،میرسالاری های حوزه غرب ،تنگ سپو و پیرزال و عموما حوزه غربی بویراحمدی نیستند که نسبت به این بنده در این مدت هم چنان ابراز لطف و محبت دارند.

 

 

 

 



تاریخ انتشار : 13 بهمن 1398, 17:41



» اخبار مرتبط:

  • فوری / روحانی برجسته وعالم ربانی آمیراحمدتقوی مقدم درگذشت
  • تقدیراز حضور مثال زدنی مردم در آیین وداع با پیکر مرحوم آمیراحمد تقوی
  • شهرستان بهمئی درسوگ از دست دادن حجت الاسلام آمیر عبدالعزیز تقوی
  • نمایندهٔ خوزستان در خبرگان رهبری رحلت آمیراحمد تقوی را تسلیت گفت
  • جزئیات مراسم خاکسپاری حضرت حجت الاسلام والمسلمین آ میراحمد تقوی مقدم مشخص شد/زمان و مکان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟