مشروح اخبار


» سید محمد موحد در همایش خوانین طیبی شهرستان لنده: اگر ثابت کردند من علیه کسی حرفی زده ام از انتخابات انصراف می‌ دهم



کسانی که می‌گویند موحد در رد صلاحیت آقای ضرغامی نقش داشته است، اگر یک جو مردانگی دارند در حضور مردم لنده من به آنها وکالت تام می دهم که پیگیری کنند و اگر مدرکی پیدا کردند که من یک کلمه علیه ایشان و یا هر کسی حرف زده ام، حاضرم از انتخابات انصراف دهم.

سید محمد موحد در همایش خوانین طیبی شهرستان لنده، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این همایش، با بیان اینکه بیان واقعیت ها نیازمند داشتن شجاعت است، عنوان کرد: امر دست خداست و بین کاندیدا باید رقابت باشد و نهایتا مردم انتخاب می‌کنند.
وی‌عنوان کرد: کسانی که می‌گویند موحد در رد صلاحیت آقای ضرغامی نقش داشته است، اگر یک جو مردانگی دارند در حضور مردم لنده من به آنها وکالت تام می دهم که پیگیری کنند و اگرمدرکی پیدا کردند که من یک کلمه علیه ایشان و یا هر کسی حرف زده ام، حاضرم از انتخابات انصراف دهم.
موحد اظهار کرد: کاندیدا شدن آقای ضرغامی در بهبهان چه ضرری برای من داشت؟ من همیشه با ایشان در ارتباط بوده و هستم و امیدوار بودم مشکل ایشان حل شود و وارد عرصه انتخابات شود.
وی با بیان اینکه در کنار رقابتهای گذشته، همواره برای آقای ضرغامی حرمت و احترام قائل بودیم، یادآور شد: دیگران بیخودی سنگ ایشان را به سینه نزدند؛ چرا که ما همیشه رفیق بودیم و هستیم.موحد گفت: کسانی که به این حرفها دامن میزنند دنبال مطامع خودشان هستند و رفاقت و ارتباط ما همچنان ادامه دارد و پیوند ما ناگسستنی است‌.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1398, 12:15



» اخبار مرتبط:

  • خیرالله انصاری در قلعه رئیسی به نفع موحد کنار رفت
  • دعوت چندین حوزه از موحد برای حضور در عرصه انتخابات
  • موحد: برداشتن مشک از دوش زنان لنده یکی از کارهای عام المنفعه انجام شده است
  • ضرغامی رد شده ای که حق اعتراض ندارد
  • درواکنش به تغییراحتمالی حوزه انتخابیه موحد به بهبهان/مژدهی پور : به نفع کسی کنار نمی روم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟