مشروح اخبار


» قرنطینه کردن دو هفته ای افراد با علائم خفیف تنفسی در منزل ضروری است



رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در صورت حضور میهمانانی از سایر استانها و نقاط مختلف کشور در سطح شهرستان و همچنین بروز علائم خفیف تنفسی در سایر افراد، قرنطینه در منزل حداقل به مدت دو هفته ضروری خواهد بود.


به گزارش راک نیوز" رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با توجه به مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونای چند نفر از هم استانی ها گفت: با توجه به گسترش سریع بیماری کرونا در سطح کشور و افزایش تدریجی موارد مثبت در سطح استان و همچنین احتمال انتقال این بیماری از طریق ناقلین بدون علامت بالینی و به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس؛ از عموم مردم شریف شهرستان کهگیلویه انتظار می رود ضمن رعایت توصیه ها و دستورالعمل های پیشگیری از بیماری کرونا، از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر، اماکن و فضاهای عمومی به ویژه مراجعه به بیمارستان امام خمینی (ره)  دهدشت و سایر مراکز درمانی دولتی و خصوصی به جز در موارد اورژانسی اکیدا خودداری کنند.

 

طیب زادگان گفت: با توجه به ممنوع الملاقات بودن تمامی بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره)  دهدشت از عموم مردم می خواهیم که در این راستا با مجموعه عوامل و پرسنل این بیمارستان نهایت همکاری را داشته باشند. بی شک عبور از این بحران پیش آمده جز با همکاری و همراهی تمامی آحاد جامعه و مسئولیت پذیری آنان در قبال سلامت خود و دیگران میسر نمی شود.

 

وی تاکید کرد: در صورت حضور میهمانانی از سایر استانها و نقاط مختلف کشور در سطح شهرستان و همچنین بروز علائم خفیف تنفسی در سایر افراد، قرنطینه در منزل حداقل به مدت دو هفته ضروری خواهد بود.



تاریخ انتشار : 17 اسفند 1398, 09:51



» اخبار مرتبط:

  • تکذیب شایعه وجود موارد ابتلا به ویروس کرونا در لنده
  • آگاهی ازآخرین وضعیت 6 مبتلا به کرونا ویروس در استان
  • نشست ویژه متخصصین بیمارستان دهدشت برای مقابله با کرونا برگزار شد+تصاویر
  • از ۵نفر مشکوک به کرونا یک نفر مبتلا به کرونا ویروس در فسا
  • وجود بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان بعثت نفت گچساران تکذیب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود