مشروح اخبار


» تاجگردون در پیامی درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت



دربخشی از این پیام آمده:  ایشان در کمال ساده زیستی و خدمت به طلاب، فضلا و شیفتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرداخت و با اخلاص و تواضع همواره در کنار مردم بود تا آنگاه که ندای حق فرا رسید و دعوت حق را لبیک گفت.

غلامرضاتاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران وباشت در پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت ایت الله ملک حسینی را تسلیت گفت : 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه ارتحال عالم جلیل القدر "حضرت آیت الله ملک حسینی" نماینده ولی فقیه و نماینده مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، سبب تاثر و اندوه فراوان شد.

ایشان در کمال ساده زیستی و خدمت به طلاب، فضلا و شیفتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرداخت و با اخلاص و تواضع همواره در کنار مردم بود تا آنگاه که ندای حق فرا رسید و دعوت حق را لبیک گفت.

 بی‌تردید رحلت این شخصیت بزرگ که دوران عمر پر برکت خویش را صرف صیانت از آرمان‌های اسلام ناب محمدی و احیاء و گسترش ارزش‌های اصیل مکتب تشیع نمود و همواره در صف مبارزین علیه ظلم و استکبار بودند ، ثلمه‌ای بزرگ و جبران ‌ناپذیر برای جامعه اسلامی مان و بویژه استان کهگیلویه  و بویراحمد خواهد بود.

ارتحال این عالم و مجاهد جلیل را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، حوزه های علمیه، شاگردان، بیت مکرم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن عالم فرهیخته و مجاهد، علو درجات از خداوند منان مسئلت دارم.

غلام رضا تاج گردون

نماینده مردم شریف شهرستان های گچساران و باشت



تاریخ انتشار : 12 آبان 1391, 14:58



» اخبار مرتبط:

  • پیام رییس قوه قضاییه به مناسبت ارتحال آیت‌الله ملک حسینی
  • حجت السلام موحد درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفتند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام میراحمد تقوی به مناسبت درگذشت آیت‌الله حسینی
  • پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آیت‌الله ملک حسینی
  • پیام تسلیت فرماندار کهگیلویه به مناسبت درگذشت نماینده ولی فقیه در استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود