مشروح اخبار


» اقدام شایسته یک خانواده داغدار کهگیلویه و بویراحمدی در مواجه با کرونا



همدردی با خانواده های داغ دیده ،شرکت در مراسم ختم وصله رحم از صفات نیک در استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز تا به امروز است ،که در مقایسه با دیگر استان های مختلف کشور به جهت حضور جماعت قابل مقایسه نبوده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد،  درپی شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح کشور ور در گیر شدن تمامی استان ها با این ویروس ،برای اولین بار خانواده کریمی نژاد در دهستان راک از توابع شهرستان کهگیلویه مراسم چهلم پدر خود را لغو کردند.


بنابراین گزارش، در تازه ترین اقدام نیز شایسته خانواده داغدار توسلی پور پس از تشییع  مرحومه مشهدی هاجر جهانتاب ( رستگار)هرگونه مراسم ختم و فاتحه خوانی همراه با حضور را لغو کردند. 

خانواده های  داغدار توسلی پور، جهانتاب (رستگار)، شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت از پویش درخانه ماندن را مهم ترین دلیل این اقدام شایسته خود می دانند.
اگرچه داغ ازدست دادن هرعضوی از کانون خانواده میتواند سنگین باشد اما بی شک داغ از دست دادن مادر در خانواده ای که سال های سال بانویی که  هم پدر بود وهم مادر  لغو مراسم آن سخت باشد اما ،همکاری و تصمیم این خانواده در راستای حفظ سلامت شهروندان در اذهان عمومی ماندگار خواهد بود.



تاریخ انتشار : 22 اسفند 1398, 15:44



» اخبار مرتبط:

  • اقدام شایسته یک خانواده داغدار کهگیلویه و بویراحمدی در مواجه با کرونا
  • اقدام شایسته خانواده داغدار کهگیلویه ای در مواجه با کرونا+پوستر
  • اقدام شایسته خانواده ای در باشت کهگیلویه وبویراحمد/تعطیلی مراسم بخاطر مقابله با کرونا
  • حجت الاسلام موسوی اصل داغدار شد
  • شاید ندانسته "ناقل "باشیم سعی کنیم دانسته "قاتل" نباشیم /تا درد هست، دغدغه هم هست!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟