مشروح اخبار


» مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛مشارکت ۲ میلیارد تومانی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در جشن نیکوکاری



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری امسال تاکنون دو میلیارد و 211 میلیون تومان مشارکت کرده‌اند.

 به گزارش سایت خبری راک نیوز، قباد مبشری با تقدیر از مردم استان در زمینه مشارکت در امر خیر و کمک به نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد در هفته احسان و نیکوکاری تاکنون دو میلیارد و 211 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای اهدا به نیازمندان کمک کردند.
وی در ادامه تصریح کرد: از کل کمک‌های جمع‌آوری‌شده 391 میلیون تومان نقد و مابقی کمک‌های کالایی شامل پوشاک لوازم خانه و سبد غذایی بوده است.مبشری با اشاره به شعار جشن نیکوکاری امسال«عید را به خانه‌هایشان ببریم» گفت: جشن نیکوکاری امسال، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت مردم، به‌صورت غیرحضوری و به روش‌های پرداخت الکترونیکی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در آستانه سال نو با توجه به اولویت‌بندی بین گروه‌های محروم و نیازمند تحت حمایت توزیع خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اعلام اینکه ادارات کمیته امداد تا پایان سال و ایام نوروز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستند، افزود: مردم برای دستگیری از خانوارهای بی‌بضاعت می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با مراجعه به سایتemdad.ir  و یا از طریق شماره‌گیری سامانه گیری #۰۷4*۱*۷۷۸۸* وجه موردنظر خود را پرداخت نمایند تا در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان خانواده‌های فقرا و نیازمندان کنیم



تاریخ انتشار : 24 اسفند 1398, 10:13



» اخبار مرتبط:

  • جشن نیکوکاری با شعار« عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود
  • کمک ۱,۴ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری
  • تشریح برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان
  • کمک ۸۸۳ میلیون تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان کهگیلویه و بویر احمد
  • 9 میلیارد تومان به نیازمندان کمک شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟