مشروح اخبار


» جشن‌های عید غدیرخم به نحو شایسته‌ای برگزار شوند



فرزند آیت الله ملک حسینی طی پیامی از تمام مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست که جشن‌های عید غدیر خم را به نحو شایسته‌ای برگزار کنند.حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ضمن تقدیر و تشکر از ابراز احساسات آحاد مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد و فارس، از علاقه‌مندان...

فرزند آیت الله ملک حسینی طی پیامی از تمام مردم استان‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست که جشن‌های عید غدیر خم را به نحو شایسته‌ای برگزار کنند.

 

 منطقه کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ضمن تقدیر و تشکر از ابراز احساسات آحاد مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد و فارس، از علاقه‌مندان به ساحت مقدس امیرالمومنین(ع) خواست، مراسم و جشن‌های تدارک دیده شده به مناسبت عید غدیر را به نحو احسن برگزار کنند.

 

به رغم رحلت جانسوز حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، مراسم گرامیداشت عید غدیر خم امشب طبق اعلام قبلی در دفتر ایشان در یاسوج برگزار می‌شود.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد سحرگاه امروز جمعه 12 آبان در شیراز و در آستانه عید ولایت مولایش امیرالمومنین علی(ع) دعوت حق را لبیک گفت.

 

پایگاه خبری راک نیوز ،رحلت جانگداز این عالم ربانی را به مردم کهگیلویه و بویراحمد وفارس و همچنین بیت شریف این فقیه عالیقدر تسلیت می‌گوید.



 ایسنا



تاریخ انتشار : 12 آبان 1391, 19:07



» اخبار مرتبط:

  • مراسم وداع با آیت الله ملک حسینی روز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود
  • جشن ولایت در دفتر آیت الله ملک حسینی برگزار می شود
  • روز عید غدیر:مجلس بزرگداشت آیت الله ملک حسینی درشیرازبرگزارشد
  • پیام تسلیت آیت الله حاج سید محمدحسن محقق به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله ملک حسینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام میراحمد تقوی به مناسبت درگذشت آیت‌الله حسینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟