مشروح اخبار


» واکنش فرمانداری باشت به متواری شدن یکی از اعضای خانواده بیمار کرونایی فوت شده از قرنطینه خانگی



بیمار فوت شده در شهر باشت به ویروس کرونا مبتلا بود.

به گزارش راک نیوز"، معاون فرماندار و دبیرستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان باشت با اشاره به انتشار مطلبی در فضای مجازی این شهرستان و استان مبنی بر فوت بیمار کرونایی در این شهر و متواری شدن یکی از اعضاء خانواده متوفی از قرنیطنه خانگی گفت: با رد این شایعه از مردم فهیم شهرستان درخواست میشود اطلاعات و اخبار صحیح را بدون توجه به فضا سازی های افراد مغرض از منابع رسمی ،مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ملی پیگیری کنند.

محسن ظفری با بیان اینکه بیمار فوت شده بانوی62 ساله ای باعلائم مشکوک به کرونا بود افزود: این بیما پس از دریافت اقدامات اولیه پزشکی برای ادامه درمان از بیمارستان 32 تختخوابی شهدای باشت به بیمارستان شهید رجایی گچساران اعزام شد که متاسفانه با گذشت چند روز فوت کرد.

وی اضافه کرد: پاسخ تست کرونای این بیمار مثبت اعلام شده بود به همین خاطر درهمان روزهای نخست از دیگر اعضای خانواده و بستگان این بیمار هم که با او در ارتباط بوده اند با حضور و نظارت دانشگاه علوم پزشکی تست کرونا گرفته شد.

دبیر ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان باشت ادامه داد: مراحل خاکسپاری این مرحومه با رعایت نکات بهداشتی و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا درشهرستان ، انجام شد و همه اعضاء خانواده بارضایت کامل و باهمکاری شوهرمتوفی درقرنطینه خانگی قرار دارند.

ظفری با رد شایعات منتشر شده درفضای مجازی در خصوص این خانواده گفت: باتوجه به اهمیت موضوع با عاملان انتشار این پیام کذب برخورد قانونی می شود.

ظفری گفت: قطعا کمبودهای در خصوص مبارزه و پیشگیری با کرونا در همه جا وجود دارد اما مردم می توانند با ماندن درمنزل از انتشار و پیشروی این ویروس جلوگیری کنند.



تاریخ انتشار : 2 فروردین 1399, 16:05



» اخبار مرتبط:

  • فوت دومین بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ابتلای یکی از کادر مانی برازجان به ویروس کرونا
  • فوت اولین بیمار کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • واکنش معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به فوت بیمار کرونایی در دهدشت
  • تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟