مشروح اخبار


» خبرهای نگران کننده از بهبهان ؛هم کرونا می کشدهم الکل +آمار



تاظهر روز یکشنبه 3فروردین ماه 444نفر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان خوزستان ؛ در آخرین آمار های منتشر شده از سوی منابع رسمی از مجموع 444نفربا آزمایش کووید 19 تعداد 10 نفر از آنها مربوط به شهرستان بهبهان است .

بنابراین گزارش ، کرونا ویروس تا کنون 3قربانی در این شهرستان برجای گذاشته است ،اما بعلت عدم آگاهی برخی از افراد ازراه های مقابله با این ویروس ،متاسفانه مصرف الکل صنعتی در این شهرستان نیز همانقدر تلفات برجای گذاشته که ویروس جهانی کرونا داشته است.

به گزارش راک نیوز؛ طی روز های گذشته 3نفر براثر مصرف الکل صنعتی در شهرستان بهبهان جان باخته اند تا نگرانی از عدم آگاهی از راه های مقابله ای با کرونا ویروس به هشداری جدی تبدیل شود.

روابط عمومی دانشکده پزشکی بهبهان در اطلاعیه ای خطاب به مردم شهرستان آورده است :

اطلاعیه فوری و مهم روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان

 

با سلام .به استحضار همشهریان گرامی رسانده می شود که با تاکید به غیرخوراکی بودن الکل های موجود در بازار از خانواده ها خواهشمندیم جهت حفظ فرزندان خود این موضوع را به آن ها گوشزد و از عزیزان خود در برابر خطرات جدی و مرگبار مصرف الکل مراقبت جدی کنند.

متاسفانه طی روزهای اخیر تعداد ۳ نفر از شهروندان علی رغم تذکرات مکرر در خصوص غیر قابل خوراکی بودن الکل های موجود در بازار، بر اثر مصرف الکل جان خود را از دست داده اند و تعداد 4نفر نیز در ICU بیمارستان شهیدزاده بستری گردیدند که وضعیت بالینی آنها مناسب نمی باشد.

گفتنی است شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان و با استان های بوشهر و کهگیلویه وبویراحمد هم مرز است و در محور ترانزیتی اهواز به شیراز واقع شده است.



تاریخ انتشار : 4 فروردین 1399, 10:14



» اخبار مرتبط:

  • مصرف الکل برای پیشگیری از کرونا حادثه مرگبار در اهواز رقم زد / ۵۳ نفر فوتی و مسموم !
  • افزایش فوتی های کرونا ویروس در شهرستان بهبهان +تازه ترین آمار
  • فوری/ افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بهبهان + آمار جدید
  • مرگ 39 نفر بر اثر مصرف الکل
  • کرونا به بهبهان رسید / آخرین وضعیت بیمار مبتلا به کرونا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟