مشروح اخبار


» اعلام میزان بارندگی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد



تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقۀ امروز در لنده ۲۸ میلیمتر باران بارید.

به گزارش راک نیوز، بنا بر اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در بارندگی اخیر تا ساعت 19:30 امروز نهم فروردین در لنده ۲۸،دیشموک۲۷،سرآسیاب یوسفی ۲۳،جاورده ۱۸،ابده گاه ۱۸،گنجگون ۱۵،سوق ۱۵،یاسوج ۱۳.۵،کاکان منصورخانی ۱۳،سی سخت ۱۲.۵،لیکک ۱۲.۳،موشمی زیلایی ۱۲،گنجه ای ۱۲،مارگون ۱۰،بوستان باشت ۱۰،دوگنبدان ۹.۴،چیتاب ۹،دهدشت ۸.۷،باشت ۸.۵،لوداب ۸،قلعه دختر ۸،قلعه رئیسی ۷،پاتاوه ۵ و چرام ۳ میلیمتر باران بارید.

مدیرکل هواشناسی این استان در نشست ستاد بحران  از ورود سامانه‌ی بارشی پرقدرت تا ۲۴ ساعت آینده به استان خبر داد و گفت: شدت این سامانه به تدریج کاسته و مجدد دوشنبه وسه شنبه فعال می شود.
کاکاوند افزود:پیش بینی می شود طی این مدت روزانه ۳۰ میلی متر در استان باران ببارد ولی با توجه به رگباری بودن بارش ها و رعد و برق احتمال آسیب به تاسیسات وجود دارد.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار هم بر استفاده از ظرفیت صداو سیما و هواشناسی برای کاهش آسیب ها به بخش های کشاورزی تاکید کرد.
مدیر کل راه وحمل و نقل جاده ای استان هم گفت:۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین با ۲۰۰ راهدار در قالب ۲۴ اکیپ آماده خدمات رسانی هستند.
نصیری راد افزود:ایمن سازی نقاط پرتگاهی، لکه گیری راهها و تعمیر و اجرای معابر روستایی از جمله اقدامات انجام شده طی این مدت است.
محمدی تبار مدیر کل مدیریت بحران استان هم گفت:۵ میلیارد تومان در حوزه‌ی راه‌های روستایی، دام و آبگرفتگی منازل براورد شد که خسارت ها به بخش کشاورزی نیز جداگانه محاسبه می شود.
تاج الدینی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: ۸۹ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و مزارع ماهی خسارت وارد کرد.



تاریخ انتشار : 9 فروردین 1399, 16:31



» اخبار مرتبط:

  • میزان بارندگی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • بارندگی های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد/لنده رکورد دار این بارش ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بارش ۶۲ میلیمتری باران در دیشموک
  • میزان بارندگی ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد/جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟