مشروح اخبار


» دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:پاسداران سبزپوشان بی ادعا، امروزه لرزه بر اندام دشمنان و ابرقدرت ها انداخته اند و دل در گرو خدمت بی منت دارند



سوم شعبان المعظم سال روز تولد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،امامی که تولدش در ماهی است که هیچ شهادتی  در این ماه نیست و شهادتش در محرمی که هیچ ولادتی نیست به نام روز پاسدار نام گرفته است.

سوم شعبان المعظم سال روز تولد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ،امامی که تولدش در ماهی است که هیچ شهادتی  در این ماه نیست و شهادتش در محرمی که هیچ ولادتی نیست به نام روز پاسدار نام گرفته است.

چقدر این کلمه امروز بر سر زبان هاست. نامی که لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام می اندازد و برای مسلمانان مایه امید و دلگرمی است .

هرجا که ردپای کمک به میان می آید سبزپوشان سپاه، بند پوتین خودر را باز نمی نمایند،سیل ،زلزله ،برف و سرما، و همه می دانید ،امروز ویروس منحوس کرونا.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ،دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل این دادگستری ،با ارسال پیامی ،این روز بزرگ را به پاسداران انقلاب اسلامی ،بویژه پاسداران سپاه فتح استان تبریک و تهنیت گفت.

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین( علیه السلام) و روز پاسدار را به همه سبز پوشان حافظ امنیت و مدافعین حریم ولایت به ویژه فرماندهی و همه پرسنل سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می گویم.

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به این که شعبان ماه ولادت ها ست ،افزود:پاسداران سبزپوشان بی ادعا، امروزه لرزه بر اندام دشمنان و ابرقدرت ها انداخته اند و دل در گرو خدمت بی منت دارند .

رئیس کل دادگستری استان در ادامه افزود: این جانب از زحمات و تلاش‌های سبز پوشان سپاه در این ایام بیماری کرونا در کنار زحمات سایر نیروهای خدوم نظام تشکر و آرزوی سربلندی و سرفرازی برای سپاهیان اسلام را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.
در پایان وی همچنین ولادت حضرت سید الساجدین ؛ امام سجاد (علیه السلام )و ولادت ماه منیر قمر بنی هاشم، حضرت اباالفضل العباس را به همه ی ارادتمندان آن حضرات بزرگوار تهنیت گفت.



تاریخ انتشار : 9 فروردین 1399, 16:48



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پاسدار و جانباز
  • تقدیر دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری از سبزپوشان نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک فرمانده نیروی انتظامی چاروسا به مناسبت ولادت امام حسین(ع)و روز پاسدار
  • پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمدبه مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار
  • پیام تبریک منتخب مردم کهگیلویه بزرگ به مناسبت روز پاسدار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟