مشروح اخبار


» اجرای ویژه برنامه نسیم انتظار در ۶ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت گفت : ویژه برنامه نسیم انتظار به مناسبت نیمه شعبان در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام سید نورالله جنتی پورگفت :ویژه برنامه نسیم انتظار با هدف ترویج و تبیین اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی، گسترش یاد و نام امام زمان علیه السلام و تعمیق ارتباط با ایشان ،ایجاد نشاط معنوي و طراوت در شرایط کنونی جامعه و حمایت و پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه در شش بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کاروان نسیم انتظار ،فضا سازي و تبلیغات مهدوي با آذین بندي بقاع متبرکه ، نصب بنر، حضور فعال در شبکه هاي اجتماعی و فضاي مجازی،برنامه استغاثه به حضرت مهدی(عج) ،پخش دعا و مناجات در اوقات مناسب و اجرای ختم قرآن و صلوات به نیت سلامتی امام زمان (عج) از جمله برنامه های این اداره کل در قالب این ویژه‌ برنامه می باشد.
برنامه های این ویژه برنامه در سه بخش تبلیغی ،معارفی و برنامه های اجتماعی برگزار می شود۲۲۵بقعه متبرکه در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1399, 08:20



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ ۶۰ مبلغ ،برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان را در استان اجرا می کنند
  • اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 296 بقعه متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد سیاه پوش شد
  • عزاداری ۲۸ صفر در ۵ بقعه متبرکه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • استقبال بیش از ۲۰۰ هزار زائر در طرح آرامش بهاری کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟