مشروح اخبار


» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تمدید جشنواره رسانه ای پیشگیری از کرونا تا 31 فروردین



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای پیشگری از کرونا تا 31 فروردین خبر داد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای پیشگری از کرونا تا 31 فروردین خبر داد. 

   
به گزارش راک نیوز  ، محمدعلی پیرسبزی گفت: با توجه به تداوم شیوع کرونا و همچنین ادامه فعالیت های مجاهدانه اصحاب رسانه جشنواره رسانه ای کرونا تا 31 فروردین ماه 99 تمدید شد.
وی با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران ، جشنواره ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری ،بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این جشنواره در 4 بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: کرونا و امید بخشی به جامعه،کرونا و آگاهی بخشی به جامعه،فرهنگ سازی بهداشت عمومی، فرهنگ سازی شعار"درخانه بمانیم" ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه های جهادی و دستگاه های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسئولین، محورهای اصلی موضوعات جشنواره می باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال 2 اثر منتشر شده در بازده زمانی اسفند 1398 تا 31 فروردین ماه 1399 می باشد. 

پیرسبزی در پایان تصریح کرد: نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره از طریق پیام رسان های سروش و واتس آپ به شماره 09173448021 می‌باشد.



تاریخ انتشار : 25 فروردین 1399, 21:20



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره رسانه ای پیشگیری از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • استقبال خوب هنرمندان از جشنواره کرونایی فرهنگ و ارشاد: از تولید فیلم های کوتاه در خانه بمانیم تا دریافت آثار نمایشی و گرافیکی از سراسر کشور + تصاویر
  • چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز جشنواره ملي داستان کوتاه خليج فارس در ياسوج
  • یاسوج میزبان جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟