مشروح اخبار


» تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد



در پی انتصاب فیض الله پاسره به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
جناب آقای دکتر فیض الله پاسره
مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد
انتخاب بجا و شایسته شما را به عنوان «مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد» که نشان از توانمندی،لیاقت و شایستگی آنجناب دارد که بحق از سرمایه های ارزشمند استان هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
اکنون با توجه به این حسن انتخاب وزیر محترم، اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج آمادگی کامل دارد، همچون گذشته با حمایت و تعامل بیشتر بخش خصوصی با مجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان در جهت رونق بخشی به صنعت احداث در حوزه های مختلف آب و فاضلاب استان گام بردارد.
امید است در دوره مدیریت جنابعالی شاهد صیانت از بخش خصوصی و بنگاههای اقتصادی سابقه دار، حمایت از بخش خصوصی به عنوان پیکارگران عرصه های سازندگی و سرمایه گذاری، تعامل با بخش توليد در زمينه اجرای طرح های توليدی، مدارا با فعالان اقتصادی و در نهایت شکوفایی خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب برای مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
توفیقات روزافزون شما را در نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت شریف استان، از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج 



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1399, 09:22



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به ریاست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به بابک درست
  • پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟