مشروح اخبار


» هفتمین جلسه شورای سلامت شهرستان کهگیلویه برگزار شد



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با محوریت کرونا ویروس و چهارمین جلسه سالجاری این شورا در دهدشت برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: هفتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه با محوریت کرونا ویروس و چهارمین جلسه سالجاری این شورا در دهدشت برگزار شد.

به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار و روئسای ادارات عضو شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در سطح شهرستان، از ادارات و نهادهای دولتی و همچنین بخش خصوصی و تشکل های مردمی درخواست کرده ایم که در طرح فاصله گذاری هوشمند نیز نهایت همکاری خود را با بخش بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند.
طیب زادگان ادامه داد: در این جلسه اقدامات شهرستان کهگیلویه در زمینه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مثبت ارزیابی شد و ضمن تجلیل و تقدیر از مقام پزشکان، پرستاران و پرسنل بخش بهداشت شهرستان بر عزم جمعی و همکاری عمومی مردم و مسئولین جهت ادامه مقابله با شیوع ویروس کرونا تا ریشه کنی کامل آن تاکید شد.
وی اظهار داشت: تهیه و تامین اقلام بهداشتی مانند ژل شستشو ، الکل، ماسک و دستکش برای توزیع در بین داروخانه های شهرستان جهت دسترسی آسان مردم به این اقلام بهداشتی و تهیه بانک اطلاعاتی متصدیان صنوفی که طی این دوماه از لحاظ اقتصادی متضرر شده اند جهت ارائه به حوزه استانداری از مهترین مصوبات جلسه عصر امروز شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه می باشند.



تاریخ انتشار : 27 فروردین 1399, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • پنجمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی با محوریت مقابله با بیماری کرونا در دهدشت برگزار شد
  • آمار کرونا ویروس در شهرستان کهگیلویه از زبان رئیس شبکه بهداشت و درمان
  • بیش از یک تن مواد خوراکی و آشامیدنی فاسد در کهگیلویه جمع آوری و معدوم شد
  • پیام تقدیر و تشکر رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه از موحد،هاشمی پور و تقوی نژاد
  • تعطیلی و پلمب بیش از یکصد و 20کارگاه طی یک هفته اخیر در کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟