مشروح اخبار


» رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: تامین کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان




به گزارش راک نیوز ،سالار حسین پور گفت:کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تنظیم بازار توسط این سازمان تامین شده و دستور توزیع آن در بازار از ابتدای ماه مبارک رمضان داده شده است.

حسین پور تصریح کرد: ستاد تنظیم بازار استان و سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اقدامات خوبی در تامین کالاهای اساسی برای ورود به ماه مبارک رمضان انجام داد و مردم هیچ نگرانی در خصوص تامین کالاهای اساسی در این ایام را نداشته باشند.
رییس سازمان صمت ادامه داد: کالاهای اساسی تامین شده برای ماه مبارک رمضان در انبارها و سرخانه های استان ذخیره و دستور توزیع هم داده شده است و برای دسترسی آسان مردم به این کالاها در اختیار شبکه های توزیع قرار خواهند گرفت.

ایشان از توزیع ۴۸۰تن شکر ، ۴۸۰ تن برنج دانه بلند ،۴۸۰تن روغن ،۲۲۴ تن مرغ منجمد و ۱۳۴ تن گوشت قرمز استان خبر داد وافزود،کار نظارت وبازرسی همچنین رصد دقیق این کالاها در مراکز توزیع وعرضه توسط بازرسان سازمانه ادامه خواهد یافت و به خاطر عدم شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی وهوشمند اجرا وبنا به شرایط خاص غرفه های توزیع در شهرستانها،بخش ها و حتی روستاها بیشتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد،همشهریان گرامی در صورتمشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت معدن وتجارت استان گزارش نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شکایات آنها رسیدگی گردد.



تاریخ انتشار : 4 اردیبهشت 1399, 11:11



» اخبار مرتبط:

  • توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان از ۱۳ اردیبهشت
  • طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در گچساران آغاز شد
  • رئیس صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: طرح ویژه نظارتی ضیافت تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟