مشروح اخبار


» آزمون صحت کار باسکول های ثابت در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد



با توجه به شروع فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام، باشت، لنده و گچساران آزمون سنواتی باسکول های ثابت همکف در این شهرستان ها آغاز گردید.

آزمون صحت کار باسکول های ثابت در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: با توجه به شروع فصل برداشت گندم در مناطق گرمسیری شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام، باشت، لنده و گچساران آزمون سنواتی باسکول های ثابت همکف در این شهرستان ها آغاز گردید.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آغاز فصل برداشت و خريد گندم از كشاورزان عزیز استان و در راستای اجرای قانون و دستورالعمل های سازمان ملی استاندارد و اطمينان از صحت عملكرد باسكول های وسايل چرخدار جاده ای ثابت همكف، باسكول های مراكز خريد گندم شامل سيلوهای گندم، شركت های تولیدی آرد، غله و بازرگانی و تعاونی های روستايی در شهرستان های استان، از نظر صحت كار بررسی می شوند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1398صحت عملكرد 50 باسكول ثابت همكف در استان توسط شركت همكار تاييد صلاحيت شده توسط سازمان ملی استاندارد ايران مورد آزمون قرار گرفت. 
بهمن رحمتی افزود: نصب برچسب گواهی كاليبراسيون و تاييديه سازمان ملی استاندارد ایران بر روی همه باسكول ها الزامی است و كشاورزان عزیز هنگام فروش گندم از وجود برچسب های صحت سنجش و تاييديه استاندارد بر روی باسكول هاي مراكز خريد گندم در استان مطمئن شوند.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: آزمون صحت عملكرد باسكول های استان منحصر به فصل برداشت گندم نبوده و اين طرح به طور مستمر در طول سال در تمام شهرستان های استان ادامه دارد و از واحدهای توليدی و خدماتی و باسكول داران تقاضا می شود به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان با بازرسان این سازمان همكاری كنند.



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1399, 09:03



» اخبار مرتبط:

  • نظارت ویژه استاندارد کهگیلویه و بویراحمد بر عرضه اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان
  • آغاز برداشت و خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • برداشت گندم در گچساران آغاز شد
  • 7500 تن گندم مازاد از كشاورزان كهگيلويه خريداري شد
  • موافقت اعضای اولین کمیته علائم استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹ با صدور ۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟