مشروح اخبار


» معاون علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: شناسایی ۷۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس



به گزارش راک نیوز دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: از ۲ هزار و ۹۸ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید ۱۹ در سطح استان، ۷۵ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۴ هزار و ۴۱ نفر رسیده است.

وی در خصوص موارد جدید مبتلایان به کروناویروس در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از تعداد ۷۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شیراز ۴۵ مورد؛ مرودشت ۱۵ مورد؛ ممسنی ۳ مورد؛ فیروزآباد ۲ مورد؛ استهبان و کوار هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و مابقی مبتلایان به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.
معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: از شیوع ویروس کرونا تا کنون در استان، ۹۸ نفر جان خود را به دلیل ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ از دست دادند.
دکتر همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بستری در بیمارستان و ایزوله خانگی استان را نیز سه هزار و ۵۳۶ نفر اعلام کرد.
این مقام مسئول در دانشگاه با بیان اینکه آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان را ۵۴ درصد مردان و ۴۶ درصد زنان تشکیل می‌دهند، گفت: مجموع جانباختگان بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس در استان نیز ۵۹ درصد به مردان و ۴۱ درصد به زنان اختصاص دارد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا با رعایت خود مراقبتی و بهداشت فردی، از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ پیشگیری کنند.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1399, 12:30



» اخبار مرتبط:

  • روند ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس صعودی است + آمار تفکیکی جدید
  •  آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس / ۱۴ فروردین
  • آمارجدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس
  • فوری/افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد +آمار
  • تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟