مشروح اخبار


» جلسه شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تصاویر



جلسه شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تصاویر

به گزارش راک نیوز، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز در نشست شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: زکات فطریه فرصتی برای مساعدت به فقرا است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم این واجب شرعی را انجام دهند، کمکی به فقرا بوده و از طرفی دل کندن از اموال دنیا محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه توجه به فقرا و نیازمندان بسیاری از مشکلات را رفع می کند، یادآور شد: پرداخت فطریه به فقرا و نیازمندان طبق برخی از روایات، تکمیل کننده روزه محسوب می شود.
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: دستگیری از فقرا و نیازمندان برکت های فراوانی برای جامعه اسلامی از نظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... دارد.
رئیس شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر مدیریت جمع آوری زکات در استان، ادامه داد: جامعه هدف و افرادی که مبادرت به جمع آوری زکات می کنند، باید مشخص باشند.
وی کمیته امداد را مورد اعتماد مردم و حاکمیت دانست و تاکید کرد: صندوق های زکات باید متحد الشکل و یکنواخت بوده و افراد سر صندوق باید مورد اعتماد باشند.
آیت الله حسینی با بیان اینکه موارد مصرف زکات منحصر به فقرا است، گفت: میزان زکات فطریه هشت هزار تومان و متناسب با شرایط منطقه و استان این مبلغ مناسب است.

جلسه شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تصاویر

 

جلسه شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تصاویر

 



تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1399, 14:47



» اخبار مرتبط:

  • میزان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد
  • زکات فطریه در استان کهگیلویه و بویراحمد تعیین شد
  • جلسه شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/تصاویر
  • 73میلیون ریال فطریه در گچساران جمع آوری شد
  • میزان فطریه امسال اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟