مشروح اخبار


» هدايت خواه :مردم لزوما به يك ليست انتخاباتي راي نمي دهند



با بيان اينكه در هرحال حاضر رقابت سالم انتخاباتي درون خانواده اصولگرايان وجود دارد، اظهار داشت: البته وجود ليست‌ها، جبهه و گروه‌هاي مختلف، زمينه حضور همه سلايق را در انتخابات فراهم و به مشاركت حداكثري مردم و شور و حرارت بيشتر انتخابات كمك مي‌كند.

وي با اشاره به اين‌كه مردم بر اساس بررسي و بصيرتي كه دارند، انتخاب مي‌كنند، تصريح كرد: در واقع با تكثر و تعدد ليست‌ها زمينه‌ انتخاب بهتر فراهم مي‌شود، البته لزوما مردم به يك ليست رأي نمي‌دهند و ممكن است از ليست‌هاي مختلف افرادي را انتخاب كنند.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به معيارها و ملاك‌هاي انتخاب كانديداهاي ليست‌هاي انتخاباتي اظهار كرد: حداقل در جبهه اصولگرايي؛ ولايت مداري، كار‌آمدي، توانمند براي حضور در مجلس، مقبوليت مردمي و مواضع صريح و شفاف براي گنجاندن افراد در ليست‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

هدايت‌خواه، استراتژي جبهه متحد، پايداري، ايستادگي و جريان منتقدان دولت را با يكديگر در برخي موارد متفاوت دانست و گفت: ارايه چند ليست از سوي اين تشكل‌هاي انتخاباتي نشان مي‌دهد كه در بعضي موارد تشكيل‌دهندگان اين ليست‌ها با هم اختلاف نظر دارند، هرچند كه اين مسئله به معني اختلافات اصولي درون جريان اصولگرايي نيست.



تاریخ انتشار : 29 بهمن 1390, 09:31



» اخبار مرتبط:

  • حمله روانبخش به قاليباف: چرا صد ميليون تومان از هزينه جبهه متحد را تقبل کرديد؟
  • نقش قرارداد 5 هزار میلیاردتومانی در رای به قالیباف+اسناد
  • راستگو طلبكار هم شد: من خائن نيستم!
  • هيچ دولتي تا اين حد مورد حمايت رهبري نبوده است
  • فهرست 7 ثروتمند برترجهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟