مشروح اخبار


» صاحبان منازل آسیب دیده از زلزله گچساران به ستاد بازسازی مراجعه کنند



مسئول ستاد احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان گفت: با توجه به متاثر شدن شهرستان گچساران از زلزله 5.2 ريشتري روز گذشته(یکشنبه چهارم خرداد) و نزديكي با كانون زلزله (روستای دژسلیمان) احتمال ترك خوردگي واحدهاي مسكوني هست، از اين رو مالكان منازل آسيب ديده به ستاد بازسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان واقع در خیابان پرویزی تقاطع کیامرثی مراجعه كنند.


محمدمراد راغ پور در گفت و گو با راک نیوز افزود: به محض وقوع زلزله 5.2 ريشتري ستاد مديريت بحران در فرمانداري گچساران تشكيل جلسه داد و گروه هاي امدادي به منظور امداد رساني به حادثه ديدگان احتمالي با توجه به شدت زلزله در اين شهرستان به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه های ارزیاب در مناطق آسیب پذیر شهر دوگنبدان و به ویژه روستاهای دژسلیمان،لیشتر و خیرآباد در حال برآورد خسارت های احتمالی هستند.

راغ پور تصریح کرد: بیشترین خسارت های وارد شده به واحدهای مسکونی این شهرستان در مناطق بافت فرسوده شهر دوگنبدان بوده اما برخی واحدهای مسکونی سایر نقاط شهری هم دچار خسارت جدی شده است.

گفتنی است زلزله اي به بزرگي 5.2 دهم در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ظهر روز يكشنبه حوالي شهرستان گچساران را لرزاند كه تاكنون چندين پس لرزه گزارش شده كه بزرگترين آن 3.4 ريشتر بوده است.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرده که این زمین لرزه ساعت ۱۳ و ۴۱دقیقه و ثانیه ۲۷ روز یکشنبه چهارم خرداد در عمق ۱۰کیلومتری زمین رخ داده است. 

اين زمين لرزه در تمامی مناطق شهرستان احساس شد به طوري كه مردم از شدت آن به خيابان ها آمدند.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی عصر دوشنبه با هیات همراه از مناطق آسیب دیده از زمین لرزه در گچساران بازدید کرد.

 

صاحبان منازل آسیب دیده از زلزله گچساران به ستاد بازسازی مراجعه کنند

 

صاحبان منازل آسیب دیده از زلزله گچساران به ستاد بازسازی مراجعه کنند

 

صاحبان منازل آسیب دیده از زلزله گچساران به ستاد بازسازی مراجعه کنند

 



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1399, 19:18



» اخبار مرتبط:

  • زلزله در کهگیلویه و بویر احمد /گچساران لرزید
  • پنج زمین لرزه شهر دوگنبدان را لرزاند
  • در پی وقوع زمین‌لرزه ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد آسیب دید
  • زلزله در بویراحمد ودنا 2200 میلیارد ریال خسارت وارد کرد
  • معاون عمرانی: زلزله به 5 هزار خانه در یاسوج و سی سخت آسیب وارد کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟