مشروح اخبار


» پاسخ به مطلبی تحت عنوان "موحد وشکست در اولین اپیزود عزت خواهی"



مراد شما یک دوره چهار ساله فترت وسیر قهقرایی را بر مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ تحمیل کرد که برای پاکسازی ومحو ندانم کاری هایش باید سالها امثال موحد تلاش کنند  تا بتوانند بسترها را به دوران قبل از ایشان تثبیت وتسجیل کنند.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

در روزهای اخیر مطلبی تحت عنوان "موحد وشکست در اولین اپیزود عزت خواهی  " دریکی از سایت های محلی انتشار یافت .که لازم میدانم نکاتی بشرح ذیل به  نویسنده محترم یادآوری کنم:

اول : مراد شما یک دوره چهار ساله فترت وسیر قهقرایی را بر مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ تحمیل کرد که برای پاکسازی ومحو ندانم کاری هایش باید سالها امثال موحد تلاش کنند  تا بتوانند بسترها را به دوران قبل از ایشان تثبیت وتسجیل کنند.

دوم: نویسنده محترم بنوعی درتوهمات روانی خویش وهمفکرانش بسر می برد وهنوز پیام اختلاف فاحش آرای نزدیک به ۲۹ هزار نفری موحد نسبت به نفردوم را دریافت نکرد امیداست این پیام دموکراسی را هرچه سریعتر دریافت کنید و ازتوهمات خارج شوید چرا که اختلاف موحد بانفر دوم با آرای بسیاری ازنمایندگان قبلی وفعلی مجلس در دیگر حوزه های انتخابیه  برابری می کند یا بعضا بیشتر است.

سوم:نویسنده در تدام وتسلسل توهمات وتخیلات پیشا انتخابات  خود به اکثریت مردم کهگیلویه بزرگ بطور ضمنی و تحصیل کردگان دانشگاهی مخالف خود صریحا" اهانت کرده ومتوسل به این نکته شده که تحصیلکردگان هوادار موحد حتی ازمطالعه کتب درسی دانشگاهی خود عاجزند  که لازم است به این نکته توجه کنید که مراد شما معلوماتش درحد سیکل است واگرمدرکی داشته باشد مثل تالیفاتش فراتراز معلومات ودانش ایشان  هستند.

بعلاوه نوشته شما  این ضرب المثل را به ذهن مخاطبین خود متبادرمی کند:

"کافر همه را به کیش خود پندارد"

چهارم :نویسنده  غیرمستقیم جهت تایید بند سه فوق الذکر و جلوه دادن سواد وکلاس خود  و تاثیر برمخاطب متوسل به کلید واژه های فرنگی ونامانوس اپیزود-سمپات -سانتی مانتال- پراتیک -اتوپیا و...شده است  که نشان از .....عدم اعتماد واتکای ایشان به ادبیات اصیل فارسی است که  خود مشحون از لغات و واژه های ناب می باشد ونیاز به وام گرفتن از ادبیات بیگانه نیست.

پنجم : نویسنده مکتوبه دچارنوعی خلط موضوع ومطلب هم شده چرا که موحد انچه را که  در ایام انتخابات گفتند ازیک طرف برای نشان دادن برتری معنا دارخود با رقیب ناتوان بوده وازطرف دیگر بیان توان بالقوه اش درتصدی مناصب با توجه به تجربیات ۲۰ ساله اش درمجلس وایضا"تجربیات ارزنده اش در قوه قضاییه بوده است.

ششم:موحد توان بالقوه اش را به رخ رقیب کشید لیکن جهت به فعلیت رساندن این توان بالقوه فردی مولفه های عمومی چون : تایید ورای حداکثر نمایندگان مردم در رنگین کمان اقوام ایرانی از خوی تاچابهار واز سرخس تا آبادان را لازم داشت  که متاسفانه در رایزنی های زاگرس نشینان که طیفی کوچکی از رنگین کمان فوق می باشند ؛  این مهم مورد اقبال قرارنگرفت ولیکن موحد عطایش را به لقایش بخشید.

مولفه های دیگری هم جهت تصاحب کرسی ریاست مجلس تاثیرگذار هستند که بیان انها خارج از حوصله این نوشتار است .

هفتم: درپایان؛ موحد هیچگاه در شعارهای تبلیغاتی اش  نگفت که میخواهم شق القمر کنم ونعره های  گوش کرکن : کوه
خاییز....فسفات چرام .....سیمان سپو .....و سد ..... آماده باش که من آمده ام را سرنداد!!!

لطف کنید به حافظه سیاسی خود در زمستان ۹۴ مراجعه کنید وشعارهای گوش کر‌کن و دهن پرکن سردار را بیاد آورید و ضمن مراجعه به وجدان بیدار خودبا اندک مقایسه ای متوجه خواهید شد  عملکرد چند روزه موحد  خیلی مسجل تر از سردار شماست .بعلاوه هنوز نه به باره ونه بکاره بذارید حداقل چندماه از فعالیت مجلس بگذرد .......

والسلام

سید فضل الله گنجی پور



تاریخ انتشار : 19 خرداد 1399, 05:39



» اخبار مرتبط:

  • موحد می‌آید تا عزت از دست رفته کهگیلویه بزرگ را احیا کند و به جایگاه اصلی برساند
  • واکنش کارگردان هم استانی نسبت به ویدیوی اخیر عدل هاشمی پور
  • چه کسانی با آمدن موحد دچار اضطراب مرگ می شوند؟؟؟
  • چرا موحد ماحصل دموکراسی است؟
  • موحد هم فعال سیاسی است هم مصلح اجتماعی
  • » اشتراک گزاری خبر

    • فرزان

    • 19 خرداد 1399 08:56
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    سلام
    بر سایت وزین راک نیوز
    ودرود برنویسنده مطلب
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟