مشروح اخبار


» هجمه مطالبات مردمی و حقوق متقابل مردم و نمایندگانشان



باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به دلیل فشارهای حداکثری ناشی از تحریم های ظالمانه لازم است نکاتی را مد نظر داشت و در صورت نگاهی واقع بینانه،نگرش ها نیز تغییر پیداخواهد کرد.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

راک نیوز استان کهگیلویه و بویراحمد/باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور به دلیل فشارهای حداکثری ناشی از تحریم های ظالمانه لازم است نکاتی را مد نظر داشت و در صورت نگاهی واقع بینانه،نگرش ها نیز تغییر پیداخواهد کرد.

رکود حاکمه بر کشور و تورم افسارگسیخته کنونی،سبب آسیب های جدی به دهک های پایینی جامعه شده که تنها راه برون رفت از این مشکلات عمل به رهنمودهای رهبری انقلاب است.در منطقه ما به دلیل محرومیت استمراری و نبود امکانات وضوح این مشکلات مشهودتر است!
حال که با اعتماد حداکثری جناب سید محمد موحد منتخب شد،وظایفی بر عهده ایشان و سپس عموم مردم است ،وظایف نماینده تعریف شده و مشخص است،لذا غیر از این وظایف مشخص،سایر کار ها بیشتر از سر خیرخواهی و تلاش برای کم کردن آلام مردم است.
 لازم است نماینده محترم پیگیر پروژه های ملی و عام المنفعه باشند؛
-جاده پاتاوه به دهدشت
-تامین آب دهدشت غربی
-پتروشیمی دهدشت
_سیمان سپو
-فعال سازی معادن منطقه
-جاده اتصالی لنده به جاده پاتاوه-دهدشت
_نیروگاه تولید برق
موارد ذکر شده گوشه ای از طرح های ناتمامی است که نماینده باید در صدد هموار کردن و پیشرفت اجرایی آنهاباشد،شواهد رایزنی های انجام شده در همین ابتدا ما را به ادامه راه خوشبین کرده و منتظر روزهای پیش رو هستیم.
ما عموم مردم هم باید پیگیر مطالبات عام المنفعه باشیم و این مطالبات را در صدر خواسته هایمان قراردهیم،چرا که بدون شک به سرانجام رسیدن پروژه های فوق الذکر خیل عظیمی از مشکلات منطقه و مردمش را مرتفع خواهد کرد.در این مسیر باید کمک و همراه نماینده باشیم تا ایشان با فراغ بال بیشتری پیگیر مطالبات باشند،حجم مراجعات و تماس های تلفنی جز ایجاد مشغولیات نماینده و عدم تمرکز برای پرداختن به رفع مشکلات و مطالبات عمومی عایدی بهمراه نخواهد داشت.
به امید پیشرفت و آبادانی منطقه 



تاریخ انتشار : 24 خرداد 1399, 12:49



» اخبار مرتبط:

  • در دیدار موحد با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا چه مواردی مطرح شد؟
  • نامه های بزرگواری تیر خلاص به عدل هاشمی پور
  • پروژه جاده ملی پاتاوه - دهدشت تعطیل نیست/انتقال کارگاه به لرستان صحت ندارد.
  • ساخت جاده دهدشت به سوق در کهگیلویه متوقف شد
  • اتحاد شاه کلید عزت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟