مشروح اخبار


» آخرین جزئیات اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت



دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون عصر امروز برگزار شد و قرار است فردا معترضان و منتخب گچساران در جلسه حضور پیدا کنند.

به گزارش راک نیوز، علی جدی دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: عصر امروز اولین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان واقع شده بود، با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

وی افزود: ‌در این جلسه درباره هماهنگی‌هایی که باید در سراسر جلسات بررسی پرونده تاجگردون منتخب گچساران انجام شود بحث و تبادل‌نظر شد.
دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: در این جلسه همچنین پس از مباحث صورت گرفته مقرر شد بعد از ظهر فردا جلسه‌ای دیگر برای بررسی مستندات و مدارک معترضین و همچنین دفاعیات و مستندات منتخب گچساران بررسی شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر تصمیمات اخذ شده مقرر شد در جلسه فردا معترضان نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به مدت یک ساعت در جلسه حضور یافته و به ارائه سخنان و مستندت خود بپردازند.
جدی در ادامه یادآور شد: البته در این جلسه قرار است پس از ارائه سخنان معترضین و ترک حضور آنها غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران نیز در جلسه حاضر شد و به دفاعیات خود بپردازد.
دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: جلسات برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران ادامه خواهد داشت.



تاریخ انتشار : 25 خرداد 1399, 14:18



» اخبار مرتبط:

  • اعتبارنامه تاجگردون در شعبه ۱۲ مجلس تایید شد
  • رای گیری برای اعتبارنامه نماینده گچساران به فردا موکول شد
  • کمیسیون تحقیق، فردا در صورت رد اعتبارنامه نماینده گچساران به پرونده ورود می‌کند
  • جلسه بررسی اعتبارنامه نماینده گچساران و باشت به دلیل حجم بالای پرونده 2 ساعت دیگر تمدید شد
  • ارسال مدارک جدید از سوی معترضین به اعتبارنامه نماینده گچساران به شورای نگهبان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟