مشروح اخبار


» رشد آمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد / بهبود 854 بیمار کرونایی در استان



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 27 بیمار مبتلا به کووید 19 در دومین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه سه بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 854مورد گزارش شده است.

 وی ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب 459 نمونه از آزمايشگاه های سلولی مولكولی دريافت شد كه تعداد و درصد مبتلایان به کووید 19 افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان های بویراحمد، گچساران و چرام با توجه به روند افزايش مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در وضعیت هشدار قرار دارند و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان ها در شرایط قرمز قرار می گیرند.

دکتر یزدانپناه گفت: بی توجهی مردم در استفاده از ماسك و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بحران کرونا، می‌تواند خسارات و آسیب های جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ماسك، رعايت فاصله گذاری هوشمند، رعايت دستورالعمل هاي بهداشتی، عدم شركت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.



تاریخ انتشار : 2 تیر 1399, 13:18



» اخبار مرتبط:

  • اخرین وضعیت کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • افتادن قرعه کرونا، به نام 22 نفر در یک مراسم خاکسپاری/ وضعیت هشدار دهنده 3 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 11 نفر رسید
  • 21 اردیبهشت 99/آخرین خبرها از شمار مبتلایان به کووید 19 در استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود