مشروح اخبار


» جشنواره سراسری شعر انقلاب وبرتری شاعره دهدشتی



در ادامه این مراسم علی داوودی دبیر این جشنواره با تأکید بر اینکه امروز و تا ساعاتی دیگر دومین جشنواره شعر انقلاب به پایان می‌رسد، افزود: با بسته شدن کتاب دوم جشنواره زنگ جشنواره سوم نواختن آغاز می‌کند، اما کار من از این به بعد تازه شروع می‌شود.

 آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری شعر انقلاب عصر امروز دوشنبه 22 آبان در تالار مهر حوزه هنری با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری برگزار شد.
آثار برتر این دوره از جشنواره سراسری شعر انقلاب به عنوان اسناد ادبی انقلاب اسلامی به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری از سوی انتشارات سوره مهر منتشر خواهد شد.

در این دوره از جشنواره و در بخش تک اثر شعر سنتی امید مهدی‌نژاد از تهران نفر اول، عباس احمدی از قم نفر دوم و پیمان طالبی از گیلان رتبه سوم را کسب کردند و در بخش تک اثر شعر آزاد هم میثم خالدیان از خوزستان، سیده فاطمه صداقتی‌نیا از کهگیلویه و بویراحمد و فاطمه بیرانوند از لرستان حائز رتبه اول تا سوم؛ همچنین در بخش تک اثر شعر کودک نیز احسان محمدی از اردبیل و بهروز اقبالی درخشان از همدان رتبه دوم و سوم را بدست آورده و هیچ اثری شایسته رتبه اول شناخته نشد.

در بخش مجموعه شعر کودک و نوجوان، مسعود طاهری عضد از همدان و کبری بابایی از تهران مشترکاً رتبه دوم و طیبه شامانی از تهران و پانته‌آ صفایی از اصفهان مشترکا رتبه سوم را به دست آوردند و هیچ مجموعه شعری حائز رتبه اول نشد.

در بخش مجموعه شعر سنتی محمدجواد شاه مرادی از تهران، علی سلیمانی از همدان و حسنا محمدزاده از اصفهان رتبه اول تا سوم و در مجموعه بخش آزاد شراره کامرانی از تهران، محمد صارمی شهاب از همدان و حبیب الله رزمجویی از تهران حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در بخش پژوهش غلامرضا کافی، عبدالرضا کوهمال جهرمی و فاطمه تسلیم جهرمی هر سه از استان فارس رتبه اول تا سوم را به دست آوردند و زهرا محدثی خراسانی از استان خراسان رضوی به صورت ویژه تقدیر شد.



تاریخ انتشار : 22 آبان 1391, 19:53



» اخبار مرتبط:

  • جوان هم استانی رتبه نخست جشنواره ادبیات داستانی را کسب کرد
  • خواهرزاده خاتمی رتبه دهم کنکور امسال شد
  • شاعره کهگیلویه و بویراحمدی رتبه اول کشور
  • دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمدی و کسب شش رتبه برترکشور
  • روابط عمومی های برتر صنعت، معدن وتجارت معرفی شدند /کهگیلویه وبویراحمد دوم شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود