مشروح اخبار


» بررسی مسایل و مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی با حضور مسئولان استانی



با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و نماینده مردم شریف شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ؛مسایل و مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان ممسنی بررسی شد.

به گزارش راک نیوز وبه نقل از  روابط عمومی فرمانداری ممسنی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان مسایل و مشکلات کتابخانه های عمومی ممسنی بررسی شد .
فرماندار ممسنی در این جلسه گفت :با احداث ساختمان کتابخانه مرکزی شهر نوراباد و شروع به کار کتابخانه های شهر بابامنیر و روستای دشت رزم سرانه فضای کتابخانه ای شهرستان افزایش خواهد یافت .
ایوبی افزود :پیمانکار ساختمان جدید کتابخانه مرکزی شهر نوراباد مشخص شده و ان شالله تا هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد .
مدیرکل کنابخانه های عمومی استان فارس نیز گفت :در ۹۳۴متر فضای کتابخانه ای در شهرستان با دو کتابخانه نهادی و ۲کتابخانه مشارکتی وجود دارد و قریب ۲۷۰۰داوطلب فعال در شهرستان وجود دارد .
منوچهری با بیان کمبود فضای سرانه فضا و کتاب در شهرستان ممسنی نسبت به میانگین استانی اظهار داشت :در شهرستان ممسنی قریب ۵۰هزارنسخه کتاب نیز وجود دارد که با استاندارد شدن ساختمان کتابخانه جدید این رقم افزایش خواهد یافت .
نماینده مردم شریف شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در توسعه شهرستان قول مساعد برای پیگیری مسایل و مشکلات کتابخانه های عمومی را در مرکز دادند .
تصمیمات لازم برای برون رفت از وضعیت فعلی اتخاذ گردید.



تاریخ انتشار : 8 تیر 1399, 17:26



» اخبار مرتبط:

  • روح الامین، سکاندار اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه شد
  • حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر :طرح کتابخانه دیجیتالی در شهرستان بهبهان اجرایی میشود
  • سرانه ی کتابخانه گچساران به ازای هر100 نفر2/71مترمربع
  • تجهیز کتابخانه دولت‌آباد یاسوج
  • کمبود116 هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟