مشروح اخبار


» توقیف ۶۰ هزار عدد آجر غیراستاندارد در شهرستان گچساران



در بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل تعداد ۶۰ هزار عدد آجر ماشینی غیراستاندارد، در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان گچساران کشف و توقیف گردید.

به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد: در بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل تعداد ۶۰ هزار عدد آجر ماشینی غیراستاندارد، در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان گچساران کشف و توقیف گردید.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وظایف سازمانی تعریف شده مطابق مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و لزوم تامین امنیت عمومی شهروندان درخصوص استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها، بازرسی های کارشناسان این اداره کل از محل تولید، توزیع و عرضه مصالح ساختمانی، برخورد با متخلفان شدت یافته است.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین تاکید کرد: کلیه سازندگان و پیمانکاران ساختمانی به موجب قانون مکلف به استفاده از مصالح دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر هستند و در صورتی که از مصالح فاقد نشان استاندارد در ساخت و سازها استفاده نمایند و موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان، بهره‏ برداران و خریداران مسکن و ساختمان گردند با آن ها برخورد خواهد شد.



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1399, 07:52



» اخبار مرتبط:

  • توقیف بیش از ۲۰۰۰ عدد تیرچه غیراستاندارد در شهرستان های کهگیلویه و چرام
  • موافقت اعضای اولین کمیته علائم استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹ با صدور ۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری
  • صدور و تمدید ۳۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت اعضای دومین کمیته علائم استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۹ با صدور ۱۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری
  • 40درصد واحدهای تولیدی شن و ماسه کهگیلویه وبویراحمد فاقد استاندارد هستند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟