مشروح اخبار


» آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و گفت: در پنجمین روز از مردادماه؛ 189 بیمار مشكوك و يا قطعي مبتلا به كرونا در بخش هاي بیمارستان های استان بستری هستند كه از اين تعداد 100 بيمار كرونايي قطعي هستند.

به گزارش  راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه با اشاره به اینکه 16 بیمار كرونايي نیز در بخش آی سی یو بيمارستان‌هاي استان تحت درمان هستند، عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 2303 مورد گزارش شده است.

دکتر يزدان‌پناه اظهار داشت: امروز نیز جواب 88 نمونه را از آزمایشگاه تشخیصی سلولي مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که بيشترين موارد مثبت بويراحمد (٧٠ درصد) و بقيه موارد در بهميي و دنا شناسایی شده اند. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه ملزم به استفاده از ماسک هستند و نباید دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود بزنند، باید فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و خطر  کرونا را جدی بگیرند.
وی یادآور شد: ما مجبور به ادامه زندگی با کرونا هستیم، این بیماری ضعیف نشده است و باید فعاليت هاي روزانه  خود را همراه با رعايت دستورالعمل های بهداشتي به نحوی ادامه دهیم که به اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم.



تاریخ انتشار : 5 مرداد 1399, 13:55



» اخبار مرتبط:

  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • 3 مرداد ماه 99/ هشدار در مورد سیر صعودی کرونا در بویراحمد
  • کرونا جان 3 نفر دیگر را در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟