مشروح اخبار


» صنعت کهگیلویه و بویراحمد دچار عقب‌ماندگی مزمن است



 اگر برنامه ریزی ها مانند حرف زدن  برخی مسئولان باشد  کلا وضع صادارات دیگرنیاز به تعریف ندارد  .مانند معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمددر همایش روز ملی صادرات   از همه چی گفت الا صادرات .
او که کهگیلویه وبویراحمد را با شمال اشتباه گرفته بود ،از ورود چای صد درصد خارجی ناله کرد،شاید هم در این استان چیزی برای صادرات یافت نکرد تا محور سخن آقای معاون باشد .
اگر شما از این سخنان نسخه ای برای درد صادرات یافتید .... 


غلامعلی رضوانی در همایش روز ملی صادرات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بزرگداشت عاشورای حسینی و تقارن این ایام با هفته بسیج اظهار کرد: قوانین موجود اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی به شرطی قابل تغییر خواهد بود که به نفع مردم و توسعه اقتصاد کشور صورت پذیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور تغییر در لغو یا اصلاح قانون تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات موجود را جمع‌آوری کرده و در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند تا نتیجه آن طی بررسی‌های نمایندگان و صاحب نظران به عموم ارائه شود.

رضوانی اجرایی کردن مشکلات را ضروری برشمرد و بیان داشت: با وجود این‌که ما شرعاً به بیان مشکلات می‌پردازیم عملکرد برنامه‌ها به منظور رفع مشکلات و معضلاتی که در اجرا با آن مواجه هستیم باید بررسی و پیگیری لازم در آن اعمال شود تا تولیدات بهتر در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی داشته باشیم.

وی اذعان کرد: دستگاه‌ها و قوای کشور به عنوان خادمین مردم در تمامی زمینه‌ها بوده و با این وجود است که دشمن با تمام حیله و دسیسه‌های تدارک دیده تاکنون نتوانسته خدشه‌ای به نظام و اسلام وارد کند و امروز با انسجام سه قوه و همراهی مردم از این تنگناها عبور می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به این‌که رشد اقتصادی و کنترل واردات وجود دارد اما هنوز در بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی چای صد درصد خارجی توزیع و پخش می‌شود که در این میان کشاورز و تولیدکننده داخلی بیشترین آسیب را می‌بیند.

این مسئول ابراز داشت: به دلیل بی‌توجهی زمانی که واردات رشد بسیاری داشته باشد صادرات کاهش می‌یابد که این امر تاثیرات بسیار منفی در کاهش تولید داخلی ایجاد می‌کند.

رضوانی خاطر‌نشان کرد: در دولت نهم و دهم زیرساخت‌ها و خدمات خوبی به صنعت کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده با این وجود این عرصه دچار عقب‌ماندگی است که امید می‌رود در افقی روشن شاهد جهش مناسب‌تر صنعت این استان باشیم.

وی تاکید کرد: برای جبران عقب‌ماندگی مزمن در صنعت این استان که دارای پتانسیل‌های خوبی است دستگاه‌های مرتبط و متولیان امر اقدامات لازم جهت بهبود و کیفیت بهتر در عرصه صنعت را ارائه دهند.



تاریخ انتشار : 27 آبان 1391, 07:19



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اولین تغییر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد/خداحافظی اول معاون استاندار
  • سهم کهگیلویه و بویراحمد درتولیدات داخلی کشور؛فقط نیم درصد
  • تشکل های صادراتی استان ساماندهی می شوند
  • اعزام هیئت‌های تجاری کهگیلویه و بویراحمد به چین
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟