مشروح اخبار


» به مناسبت هفته دولت 31 طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد



در دومین روز از هفته دولت ، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید بازگیر با خانواده این شهید دیدار کردند.

 به مناسبت هقته دولت 31 طرح در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد .

به گزارش راک نیوز،در دومین روز از هفته دولت ، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان با حضور در منزل شهید بازگیر با خانواده این شهید دیدار کردند.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح های شهرستان کهگیلویه گفت : طرح های که به مناسبت هفته دولت در شهرستان افتتاح شد ، در زمینه های مختلفی هستند که میتوانند کمک زیادی به رونق زندگی مردم و ایجاد اشتغال برای افراد محتلف داشته باشد .
حجت الاسلام سید محمد موحد افزود : طرح های با ارزشی در این برنامه به بهره برداری رسیدند که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی ، اعتبارات خوبی داشتند و برای رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف تاثیر گذارند .
وی گفت : با برنامه ریزی های مختلف تلاش میکنیم در دیگر حوزه های شهرستان گامی اساسی برای رفع محرومیت ها و حل مشکلات برداریم تا مردم با خیالی آسوده در شهرستان زندگی کنند .
معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص افتتاحیه طرح های شهرستان کهگیلویه گفت : به مناسبت هفته دولت 31 طرح در حوزه های مختلف در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید .
احد جمالی افزود : این طرح ها در بخش ، گاز رسانی ، اقتصادی ، عمرانی ، ورزشی و راه بود که برای بهره برداری از این طرح ها 410 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی گفت : طرح های دیگری هم در استان در حال اجرا هستند که در آینده نزدیک نیز به بهره برداری میرسند .
اتابک فرماندار کهگیلویه گفت : با بهره برداری از این طرح ها بیش از 80 هزار نفر از مردم شهرستان از مزایا و خدمات آنها بهره میبرند .
خادم مدیر عامل شرکت گاز استان هم در مراسم بهره برداری از طرح گاز رسانی روستای بلوط بنگان کهگیلویه گفت :این طرح به نمایندگی از 49 روستا به بهره برداری رسیده که اعتبار گاز رسانی به این تعداد روستا ۱۹۴ میلیارد ریال است و در سال‌های اخیر در حوزه گاز رسانی فعالیت‌های بسیاری خوبی انجام شده است.
آقای خادم افزود : از هزار و ۸۰۰ روستا در استان کهگیلویه و بویر احمد هزار و ۱۰۵ روستا تاکنون از نعمت گاز برخوردار شده اند.
وی ادامه داد: تا پایان امسال نیز ۹۱ درصد از روستا‌های استان گازدار می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادی استان هم به طرح های این اداره در شهرستان اشاره کرد و گفت : امروز به نمایندگی از 6 طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای ، طرح روکش آسفالت مسیر دهدشت -چاروسا- دیشموک یه طول 8 کیلومتر در دو فاز و اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که برای بهره برداری از طرح های حوزه راهداری در شهرستان کهگیلویه مجموعا 81 میلیارد ریال هزینه شده است .
رضا نیکویی زاده ، رئیس اداره ورزش و جوانا شهرستان کهگیلویه هم به طرح های حوزه ورزش اشاره کرد و گفت : در این برنامه 4 طرح زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در روستاهای شهرستان به بهره برداری رسید .
علیرضا نیکویی زاده رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه هم گفت : طرح پرواربندی 500 راسی گوسفند در روستای راک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و اشتغالزایی 4 نفر ، نیز به نمایندگی از 30 طرح حوزه جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید .
در پایان ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان کهگیلویه در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسید



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1399, 18:02



» اخبار مرتبط:

  • بهره برداري از 6 زمين ورزشي روستايي در کهگيلويه
  • افتتاح و کلنگزنی 42 طرح عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه آغاز شد
  • بهره برداری از کارخانه تولید روغن گچساران با اعتبار بیش از 443 میلیارد
  • افتتاح طرحهای هفته دولت دركهگیلویه وبویراحمد
  • همزمان با هفتمین روز از دهه فجر؛۴۷طرح عمرانی و اقتصادی باشت افتتاح و کلنگ زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟