مشروح اخبار


» کشف قتل و دستگیری قاتل متواری در استان کهگیلویه وبویراحمد



رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل متواری به همراه ۵ نفر از همدستانش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل متواری به همراه ۵ نفر از همدستانش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سرهنگ " سعید بالش زر " در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر یاسوج- محله اکبرآباد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۲۰ ساله توسط فردی با اسلحه ساچمه زنی بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت که متأسفانه بعد از گذشت تقریبی ۱۰ روز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.


بالش زر تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری دستگاه مقتدر قضائی، تدابیر فرمانده انتظامی استان، پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده محل تردد و مخفیگاه قاتل را شناسایی و با تعامل مأموران پلیس آگاهی استان فارس طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه ۵ نفر از همدستانش در مخفیگاهش در استان فارس دستگیر کردند.


این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد بیان داشت: متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان ضمن تشکر از همکاری مأموران پلیس آگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399, 11:53



» اخبار مرتبط:

  • قاتل تازه داماد یاسوجی با پای خود به کلانتری رفت
  • دستگیری قاتل دختر پاتاوه ای در نورآباد فارس
  • دستگیری قاتل دختر پاتاوه ای در نورآباد فارس
  • دستگیری عوامل درگیری مسلحانه منجر به قتل در یاسوج
  • باند سارقان احشام در شهرستان بویراحمد متلاشی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟