مشروح اخبار


» ولايتمداري، بصيرت افزايي، به روز بودن و نيازسنجي ويژگي مهم يک مبلغ ولايي است



رويکرد و نقشه راهي که سازمان تبليغات اسلامي براي مبلغين، هيئت مذهبي، بانيان مساجد و ساير فعالان عرصه تبليغ طراحي و تعريف کرده حرکت سمت بهره گيري از آموزه هاي قرآني و برگزاري جلسات با محوريت انس با قرآن است؛ به نحوي که کلام اهالي مسجد بايد کلام رنگ و بوي قرآني داشته باشد.

ولايتمداري، بصيرت افزايي، به روز بودن و نيازسنجي ويژگي مهم يک مبلغ ولايي است
مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در همايش طلايه داران تبليغ استان بوشهر با تشريح برنامه‌هاي تبليغات اسلامي استان بوشهر گفت: ولايتمداري، بصيرت افزايي، به روز بودن و نيازسنجي ويژگي مهم يک مبلغ ولايي است.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان بوشهر، حجت الاسلام سيدنورالله موسوي نيا با اشاره به رسالت هيئات مذهبي در معرفي و تبيين صحيح اهداف قيام عاشورا اهتمام بيشتر تشکل هاي ديني در برگزاري جلسات با محوريت قرآن را از مهمترين برنامه هاي سازمان در بحث هيئات و بانيان مساجد ذکر کرد.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر با اشاره به لزوم رعايت مولفه ها و آيتم هاي فعاليت هاي تبليغي از سوي هيئات مذهبي ولايتمداري، بصيرت افزايي، به روز بودن و نيازسنجي مخاطبين را از ويژگي هاي اصلي تشکل هاي وابسته به سازمان به ويژه مبلغين، هيئات مذهبي و اهالي مساجد برشمرد.

وي تبيين فريضه امر به معروف و نهي از منکر به عنوان مهمترين فلسفه قيام امام حسين را از اهم وظايف مبلغين ذکر کرد.

حجت الاسلام موسوي نيا با تشريح سياست ها و رويکردهاي تبليغات اسلامي استان در ماه محرم اظهار داشت: رويکرد و نقشه راهي که سازمان تبليغات اسلامي براي مبلغين، هيئات مذهبي، بانيان مساجد و ساير فعالان عرصه تبليغ طراحي و تعريف کرده حرکت سمت بهره گيري از آموزه هاي قرآني و برگزاري جلسات با محوريت انس با قرآن است؛ به نحوي که کلام اهالي مسجد بايد کلام رنگ و بوي قرآني داشته باشد.

مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر در اين همايش که 23 آبان 91 در سالن شهيد آويني اداره کل تبليغات اسلامي بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: مداحان براي ارتقاء کيفيت برنامه ها و گسترش اخلاق اسلامي بايد سنت نبوي را از طريق استفاده بيشتر از ادعيه ائمه به ويژه صحيفه سجاديه نهادينه کنند.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1391, 00:16



» اخبار مرتبط:

  • نشست مديرکل تبليغات اسلامي با معاون سياسي امنيتي استاندار بوشهر
  • مشارکت 1140 هيئت مذهبي بوشهر در عزاداري شهادت امام محمد باقر (ع)
  • غبارروبي 1700 مسجد و حسينيه استان بوشهر در دهه بهداشت و نکوداشت مساجد
  • اقامه نماز جماعت در 50 مسجد و نمازخانه بين راهي استان بوشهر
  • تدوين جدول زمان بندي فعاليت هاي اداره کل تبليغات اسلامي بوشهر در سال جديد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟