مشروح اخبار


» پیام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مناست روز جهانی بهداشت محیط



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی، ۲۶ سپتامبر روز جهانی بهداشت محیط را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی، ۲۶ سپتامبر روز جهانی بهداشت محیط را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ متن پیام بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی
۲۶ سپتامبر به‌ عنوان روز جهانی بهداشت محیط با شعار "بهداشت محیط، مداخله کلیدی نظام سلامت در پیشگیری از همه گیر شدن بیماری ها" نامگذاری شده است، بی‌شک این انتخاب فرصتی مغتنم را ایجاد کرده است تا بر اهمیت و جایگاه بهداشت محیط و تاثیر آن در دستیابی به توسعه پایدار و سهم مشارکت مردمی و پشتیبانی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی تاکید شود.
امروزه با تغییر سبک زندگی و چالشی با عنوان تغییر الگوی مصرف از منابع طبیعی به منابع مصنوعی و مواد شیمیایی و استفاده از سموم دفع آفات به‌ شکل بسیار گسترده و همزمانی آن با بروز پدیده‌های همگانی همچون گرم شدن زمین، تغییرات اقلیم جهانی و از سوی دیگر بروز بیماری‌های نو ظهور، بار مضاعفی بر مسولیت‌های بهداشت محیط در جامعه افزوده است.
رسیدن به چارچوب سبک زندگی سالم نیازمند برخوردار بودن از محیط سالم و عدالت در دسترسی خدمات بهداشتی است و این رسالت بزرگ بر عهده همه زحمتکشان عرصه بهداشت محیط قرار گرفته است؛ مزید بر آن اقدامات ایثارگرانه گروههای مهندسی بهداشت محیط از آغازین روز های شیوع ویروس کووید۱۹ و حضور پر رنگ این عزیزان در تمامی عرصه های پیشگیرانه و مقابله با بیماری کرونا در سطح جامعه، بار دیگر ضرورت، ارزش و جایگاه بهداشت محیط را برای همگان آشکار ساخت.
این جانب فرا رسیدن روز جهانی بهداشت محیط را به تمامی همکاران گرامی و سخت‌کوش خود در واحد‌های بهداشت محیط شهرستان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سعادت و موفقیت را برای این عزیزان مسئلت می‌نمایم.
*دکتر محمد طاهر طیب زادگان*
*مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه*



تاریخ انتشار : 4 مهر 1399, 09:50



» اخبار مرتبط:

  • بیش از یک تن مواد خوراکی و آشامیدنی فاسد در کهگیلویه جمع آوری و معدوم شد
  • جمع‌آوری 700کیلوگرم اقلام خوراکی غیر قابل مصرف از نیمه دوم فروردین ماه تا کنون در کهگیلویه
  • سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام منصوب شد
  • رئیس شبکه بهداشت و درمان بهمئی منصوب شد
  • 400 کیلوگرم موادغذایی فاسد در گچساران معدوم شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟