مشروح اخبار


» رئیس بسیج جامعه پزشکی؛ویزیت رایگان۴۰هزار نفر همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس



 رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰ هزار نفر در ۵ استان مرزی کشور به صورت رایگان ویزیت می شوند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

 


شاهین محمدصادقی در حاشیه مراسم شبي با شهدا در گچساران در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی، بخش خصوصی و استانداری های استانهای مرزی در استانهای خوزستان، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه برنامه های مفصلی داریم و حداقل ۴۰ هزار بیمار را ظرف دو هفته معاینه و درمان می کنیم.

وی گفت: این کار جدید و بزرگی است که با همکاری واحدهای محرومیت زدایی سپاه و بسیج، دانشگاههای علوم پزشکی، بنیاد مستضعفان و استانداری ها انجام می شود، علاوه بر آن تا جایی که در توانمان باشد برای توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق محروم اقدام می کنیم، در این زمینه البته از ۷ ماه پیش اقدامات زیادی انجام شده است و همچنان با تمرکز و اولویت بر مناطق محروم ادامه دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی افزود: بناست به همه کسانی که توسط شبکه های بهداشت و درمان استانهای مرزی شناسایی شده اند کارت سلامت داده شود و در زمان مشخص و با رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی و ضوابط اعلامی ستاد ملی کرونا  توسط تیم های تخصی معاینه شوند.

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی بازوی اجرایی وزارت بهداشت و حدود ۱۸۰ هزار عضو رسمی بسیج جامعه پزشکی داریم که همگی آماده جانفشانی برای ملت هستند، البته در بسیج اعتقاد داریم همه ملت ایران بسیجی هستند و همه اعضای جامعه پزشکی عضو بسیج جامعه پزشکی هستند و در بسیج جامعه پزشکی به روی همه پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی باز است.

محمد صادقی افزود:امیدواریم بعد از محرمیت زدایی از این ۵ استان در مراحل بعدی محرومان استانهای دیگر را در سراسر کشور پوشش دهیم.

وی ادامه داد: امیدوایم بتوانیم در مناطق محروم به زودی خدمات بیشتری از جمله خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی، طب اطفال و جراحی نیز ارائه کنیم.

محمد صادقی گفت: خدمات بهداشتی بسیج جامعه پزشکی بعد از هفته دفاع مقدس نیز در شهرهای دیگر و حاشیه شهرهای بزرگ ادامه خواهد داشت.

محمد صادقی افزود: بسیج در همه کشور در هر جایی که توانسته خدمت کرده است و اگر نتوانستیم در جایی خدمت کنیم، شرمنده ایم.



تاریخ انتشار : 5 مهر 1399, 09:45



» اخبار مرتبط:

  • اعزام 4 اکیپ بسیج جامعه پزشکی به روستاهای گچساران
  • اعزام 4 گروه پزشكي به مناطق محروم كهگيلويه
  • خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در 30 روستای دیشموک
  • خدمات رسانی بسیج جامعه پزشکی شهرستان کهگیلویه در مناطق محروم دیشموک/گزارش کامل تصویری
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ مشارکت پررنگ کمیته امداد در اردوی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم شهرستان چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟