مشروح اخبار


» آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد/تصاویر



آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان این مرکز درمانی با حضورمدیر شبکه بهداشت و درمانی، سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) و تعدادی ازمسئولین واحدها و بخش های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از، روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ آئین تودیع حسین پایمرد مدیر اسبق بیمارستان امام خمینی(ره) و معارفه سید کمال الدین شریف مقدم مدیرداخلی جدید این مرکز درمانی با حضورمدیر شبکه بهداشت و درمانی، سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) و تعدادی ازمسئولین واحدها و بخش های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان برگزار شد. 

دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان در ابتدای این جلسه از تعهد و تخصص، زحمات شایان آقای حسین پایمرد در مدت زمان خدمت در این مرکز تقدیر و تشکر نموده و برای آقای سید کمال الدین شریف مقدم آرزوی توفیق در پیشبرد اهداف درمانی این مرکز را از خداوند منان خواستار شد.
وی در ادامه از تلاش جهت خدمت به بیماران و پرسنل در بیمارستان به عنوان یکی از ویژگی های بارز آقای حسین پایمرد در دوران مدیریت ایشان در این مرکز درمانی یاد کرد و از تلاش های خستگی ناپذیر وی که منجر به تغییرات اساسی کمی و کیفی در بیمارستان شد به نوبه خود تشکر و قدردانی کرد وجناب آقای سید کمال الدین شریف مقدم را فردی کارآزموده،باسابقه ودارای تجربیات مفید درعرصه درمان یاد کرده وایشان را به بهره گیری از تمامی ظرفیتهای موجود و همکاری و همفکری با مجموعه مدیران و کارشناسان این مرکز در جهت پیشبرد اهداف عالی مجموعه توصیه و تاکید کرد و از پرسنل خواستند با ایشان نهایت همکاری را بعمل آورند.
سید کمال الدین شریف مقدم مدیر جدید داخلی بیمارستان در این جلسه گفت: قبل از هر چیز خدا را شاکرم که بر این حقیر منت نهاده و بنده را لایق خدمت و گره گشایی از امور بیماران،این نیازمندترین افراد مراقبت در شرایط کنونی دانست و از حسن اعتماد اساتید ارجمند جناب آقایان دکتر طیب زادگان مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت نسبت به امانتی که بر عهده اینجانب گذاشته اند صمیمانه تشکرو قدردانی می نمایم و امیدوارم شرمنده اعتماد این بزرگواران نشوم.
وی در ادامه از آقای حسین پایمرد که در طول سالیان خدمت در این جایگاه به شایستگی امور را هدایت کردند و با درایت،صبوری و همدلی در جهت ارتقای کیفیت و کمیت خدمات درمانی ارائه شده به مردم شهرستان کهگیلویه نهایت تلاش و کوشش را داشتند تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
مدیر جدید داخلی بیمارستان در پایان گفت:امیدوارم به لطف خدا و همراهی شما بزرگواران بتوانم در مدت خدمت در این سنگر بزرگ در برنامه ریزی ها،هدایت،هماهنگی و نظارت بر عملکرد بخش های مختلف و تداوم امور توسعه ای،آموزشی،خدماتی و همچنین رفاه کارکنان گامهایی هر چند کوچک اما موثر بردارم و تکریم همه بیماران و همراهان آنها در جهت رعایت شان و منزلت انسانی و جلب مشارکت خیرین و مردم و زمینه سازی برای فرهنگ امور خیر هم در کنار عمل به وظایف سازمانی به آن بپردازم.
حسین پایمرد مدیر اسبق داخلی بیمارستان در این جلسه گفت: علیرغم تمام مشکلاتی که بر سر راه بود،همواره تلاشم بر این نکته معطوف بود که گرهی را بگشایم و سنگی را از سر مسیری بردارم و لبخندی بر لبی بنشانم.سعی همیشگی ام بر این امر استوار بود که دلی نرنجد و امیدی به یاس مبدل نگردد.
بیست سال گذشت و امروزه در این نقطه ایستاده ام.همواره به امروز فکر میکردم.به روزی که از جمع شما بروم.وقتی چالشی ایجاد میشد،به روز گذر کردن از نقطه امروزینم اندیشه میکردم تا خدای ناکرده شرمسار نگاهتان نباشم و عرق سرد بر پیشانیم نقش نبندد.
وی در ادامه تصریح کرد: مولا علی (ع) میفرماید: هر آمدنی را رفتنی است، خوشا به حال آنانکه در طاعت خالقند و در خدمت مخلوق.
بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بخشی عمده از زندگی من است. همیشه همکاران عزیزم،با تمام توان به جنگ مشکلات رفتند
کار کردند و کار کردیم تا به امروز رسیدیم.مشکلات کم نبودند و نیستنداما همت تک تک شما، والا بود و هست و خدا میداند علیرغم همه روزهای سختی که گذشت،برای من،دل کندن از این ساختمان با همه سنگی و آهنی بودنش، چقدر سخت است و دشوار،اما باید رفت زمان رفتن،هر چه زودتر باشد،دلبستگیها رقیق تر.
و البته هر چه باشد،آنچه فراموشم نخواهد شد،اشکها و لبخندهائی است که قریب این دو دهه با هم ریختیم و تصویری از خوبیهای تک تک شما که در تمام تار و پود تن و جانم تا ابد ماندگار خواهد بود.
وی در پایان افزود: از همکاری همه جانبه همه مدیران و مسئولین امر،همکاران گرامی در مجموعه علوم پزشکی،شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر می نمایم و آرزوی موفقیت و بهروزی برای همگان دارم و انشااله جناب آقای شریف مقدم در این مسند جدید موفق و موید باشند.
درادامه این جلسه سید فضل الله راست مدیر کلنیک تخصصی امام سجاد(ع) از تلاشها و حمایتهای جناب آقای پایمرد در راه اندازی کلنیک تخصصی و همکاری ایشان با این مجموعه تقدیر و تشکر نمود و برای جناب آقای شریف مقدم آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال مسئلت نمود.
در پایان با اهدای لوح سپاس از طرف مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) به آقای پایمرد مدیراسبق بیمارستان ازایشان تجلیل و با معارفه و ابلاغ مسئوولیت به آقای شریف مقدم بعنوان مدیر جدید داخلی بیمارستان مراسم پایان یافت.

آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد/تصاویر

 


آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد/تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد/تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد/تصاویر

 

آئین تودیع و معارفه مدیرداخلی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد/تصاویر

 



تاریخ انتشار : 24 مهر 1399, 13:48



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب جدید در بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت+حکم
  • رئیس بیمارستان امام خمینی ره دهدشت منصوب شد+حکم
  • اولین انتصاب رئیس جدید بیمارستان امام خمینی(ره)دهدشت
  • آئین تودیع و معارفه سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) برگزار شد+تصاویر
  • انتصاب در بیمارستان امام خمینی دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟