مشروح اخبار


» قیمت موبایل در بازار تهران رو به کاهش است



 

همزمان با کاهش نرخ ارز در کشور بهای بیشتر کالاهای دیجیتالی از جمله گوشی موبایل و لوازم جانبی آن با افت قیمت روبرو شده اند.
یکی ازفعالان این حوزه در این باره گفت: واردات موبایل ارتباط مستقیمی با تهیه ارز در کشور دارد به موجب همین امر با هرگونه نوسانان ارزی در کشور شاهد تغییر قیمت در این کالای ارتباطی و دیجیتالی می شویم.
از دو هفته گذشته تا کنون بهای تمامی محصولات دیجیتالی از جمله گوشی موبایل با افت قیمت روبرو شده و این در حالی است که با وجود تعدیل قمیت ها بازار این کالای ارتباطی با تقاضای سرد مشتریان سپری می شود.
کاهش تقاضای مشتریان در بازار این وسیله ارتباطی گفت: همزمان با افت قیمت تمامی گوشی های موبایل در مراکز خریدوفروش حضور مراجعه کنندگان برای خرید این کالا نیز کاهش یافت چرا که بیشتر مشتریان منتظر ارزان شدن بیشتر این کالا در بازار هستند.شرایط فعلی بازار تلفن همراه و استمرار کاهش قیمت ارز در کشورباعث میشود با ارزان شدن گوشی های موبایل، بازار این کالای ارتباطی و دیجیتالی رونق از دست رفته خود را به دست می آورد چرا که با ارزان تر شدن آن شاهد حضور خریداران به این بازار خواهیم شد.
 از دو هفته گذشته تا کنون به دلیل افت نرخ ارز بهای گوشی های موبایل تا سقف 300 هزار تومان ارز شدند.
گوشی های بالای یک میلیون تومانی تا سقف 300 هزار تومان و گوشی های 500 تا یک میلیون تومانی تا سقف 200 هزار تومان و گوشی های زیر 500 هزار تومانی تا سقف 100 هزار تومان ارزان شدند




تاریخ انتشار : 8 آذر 1391, 08:30



» اخبار مرتبط:

  • گوشي نخريد؛ ارزان مي‌شود
  • کاهش قیمت کامپیوتر و موبایل دربازار
  • قیمت روز موبایل
  • کاهش ۲۰ درصدی قیمت گوشی های تلفن همراه
  • آخرین قیمت تلفن همراه و سیم کارت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟