مشروح اخبار


» دستگیری متخلفین شکار با لاشه 8 قطعه کبک در استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسگاه انتظامی کاکان در ایست و بازرسی از یک خودرو با 4 نفر سرنشین لاشه 8 قطعه کبک شکار شده و 2قبضه اسلحه را کشف و ضبط کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از  اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح بیست و چهارمین روز از آذر ماه 99 در این خصوص گفت: پس از نشست هایی که با مسئولین انتظامی استان داشتیم ، بنا بر استاندارهای جهانی تعریف شده (به ازاء هر هزار هکتار یک محیط بان) بر کمبود محیط بان در حفاظت از مناطق تحت مدیریت خود تاکید داشتیم و خواهان همکاری پاسگاه های انتطامی بعنوان بازویی قدرتمند با محیط زیست در جلوگیری از شکار و برخورد با متخلفین قوانین زیست محیطی بودیم .

سید اسدالله هاشمی ضمن تشکر از همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی با این اداره در استان گفت: در راستای همین نشست ها بود که مامورین پاسگاه انتظامی کاکان دیروز 23 آذر در یک ایست و بازرسی موفق می شوند از یک ماشین با 4 نفر سرنشین لاشه 8 قطعه کبک شکار شده را به همراه 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف و ضبط نمایند.
وی ضمن تشکر ویژه از پاسگاه انتظامی کاکان افزود: پس از هماهنگی با محیط زیست هر 4 نفر متخلف به همراه آلات مکشوفه بمنظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان تصریح کرد : بنا بر استاندارهای جهانی برای هر هزار هکتار یک محیط بان تعریف شده اما در استان بدلیل کمبود نیرو  هر محیط بان کار حفاظت و حراست از4 هزار هکتار را برعهده دارد.



تاریخ انتشار : 24 آذر 1399, 07:27



» اخبار مرتبط:

  • کشف لاشه یک راس کل وحشی و 2قبضه اسلحه از منزلی در شهرستان دنا
  • تفنگت را زمین بگذار؛ قتل وشکار بی رحمانه گونه های جانوری در کهگیلویه و بویر احمد
  • کشف 4 قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در کهگیلویه وبویراحمد
  • شکارچی کبک در کهگیلویه و بویراحمد 27 میلیون ریال جریمه شد
  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران: شکارچیان متخلف در گچساران دستگیر شدند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟