مشروح اخبار


» دو خبر از کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد: اجرای ۵۰۰ طرح اشتغالزایی و اهدا 10 مورد جهیزیه به مددجویان



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 500 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد اجرا شد.

 قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح طرح اشتغال کارگاه تیرچه و بلوک‌زنی مددجوی کمیته امداد منطقه دو یاسوج، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از رسالت‌های اصلی کمیته امداد خودکفایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با اجرای طرح‌های اشتغال است.
وی بابیان اینکه از زمان تأسیس کمیته امداد تاکنون اقدامات خوبی برای مددجویان این نهاد در زمینه‌های مختلف اجراشده است: گفت: همه تلاش ما این است که بتوانیم با اقدامات مؤثر و کمک و حمایت‌های خود مددجویان نیازمند را یاری کنیم.
مبشری با اشاره به طرح اشتغال مددجویی افتتاح‌شده، گفت: این طرح به نمایندگی از 500 طرح اشتغال‌زایی راه‌اندازی و افتتاح‌شده است.
وی اظهار کرد: در سال جاری بیش از دو هزار طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان اجراشده است که امیدواریم تا پایان سال این تعداد به چهار هزار مورد برسد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 140 میلیارد تومان در بحث اشتغال در اختیار این نهاد قرار داده‌شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری، با همکاری بانک‌های عامل بتوانیم این مبلغ را برای اشتغال و به‌کارگیری مددجویان جذب کنیم.
مبشری با اشاره به اینکه راهبرد اساسی کمیته امداد موضوع توانمندسازی مددجویان است، گفت: از همه‌کسانی که توانایی کار دارند، دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به کمیته امداد و دریافت تسهیلات اشتغال، هم برای خود شغل ایجاد کرده و هم زمینه اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد را فراهم کنند.  
وی به مراحل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و افزود: در این زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با شغل ارائه می‌شود و نظارت بر طرح‌های اجرایی شده نیز به‌طور مستمر در راستای بهبود وضعیت اشتغال مددجویان انجام می‌شود.

10 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج اهداء شد
مراسم اهداء نمادین 10 مورد جهیزیه به نمایندگی از 89 مورد به مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج از سری برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.
حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج، در این مراسم با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان وظیفه ما امدادگران است، گفت: یکی از برنامه‌های اجرایی این نهاد در ایام‌الله دهه فجر، اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است.
وی تصریح کرد: در این خصوص 10 مورد جهیزیه به نمایندگی از 89 مورد بااعتبار 890 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج اهداء شد.
عباسی توانمندسازی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: در این خصوص دو طرح اشتغال‌زایی مددجویی به نمایندگی از 342 طرح اجراشده در سال جاری بااعتبار 12 میلیارد و 300 میلیون تومان، برای مددجویان منطقه دو افتتاح شد.
وی در خصوص طرح‌های اشتغال افتتاح‌شده گفت: طرح کارفرمایی کارگاه تیرچه و بلوک‌زنی با اشتغال‌زایی 10 نفر از مددجویان تحت حمایت با تسهیلات 225 میلیون تومان توسط جعفر عزیزی از مددجویان منطقه دو یاسوج افتتاح اجراشده است.
عباسی با اشاره به اینکه کارفرمای این طرح جهت به‌کارگیری 10 نفر دیگر از مددجویان تحت حمایت در این کارگاه قول مساعد داد، گفت: امید است با به‌کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان بتوانیم باری از دوش خانواده‌های نیازمند برداریم.
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج تصریح کرد: دومین طرح اشتغال اجراشده،باشگاه ورزشی بانوان است که توسط یکی از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره اجراشده و دو نفر دیگر از فرزندان مددجو را در این باشگاه به کار گرفته است.
عباسی افتتاح یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از 24 واحد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد منطقه دو یاسوج عنوان و بیان کرد: در خصوص مسکن‌های مددجویی 463 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 13 بهمن 1399, 11:59



» اخبار مرتبط:

  • اجرای 115 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • ایجاد 437 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج
  • اجرای 100طرح اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • ایجاد 113فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • ایجاد 372 فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟