مشروح اخبار


» نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی:مردم به دنبال این هستند آثار این سند را در عملکرد قوه قضائیه ببینند و انتظار داریم در کوتاه ترین زمان ممکن تحقق یابد.



نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ابلاغ سند تحول قضایی توسط رئیس قوه قضائیه بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد کرد، گفت: مردم به دنبال این هستند آثار این سند را در عملکرد قوه قضائیه ببینند و انتظار داریم در کوتاه ترین زمان ممکن تحقق یابد.

به گزارش راک نیوز ؛سیدمحمد موحد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این سفر با هدف گفت و گو با مردم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی استان صورت گرفت؛ ایشان در نشست هایی که با مسئولان اداری، قضایی، نخبگان، علما، نمایندگان ولی فقیه و مردم استان داشتند در جریان مشکلات قرار گرفتند و به طور قطع به دنبال حل آنها خواهند بود و باید منتظر جمع‌بندی سفر و خروجی آن باشیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: مسئولان و روسای سه قوه باید دیدار با مردم را مورد توجه قرار دهند و مشکلات آنها را از نزدیک و بدون واسطه مشاهده و لمس کنند تا بتوانند بودجه لازم را به خوبی اختصاص و از عهده رفع آنها برآیند.
وی با یادآوری اینکه دیدار بدون واسطه با مردم امیدواری بیشتر آنها را به دنبال دارد، گفت: از زمان فعالیت آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه سلسله سفرهای استانی برای شنیدن بدون واسطه حرف مردم و بررسی میدانی مشکلات حوزه قضایی شروع شده است.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام با بیان اینکه امیدواریم سفر آیت‌الله رئیسی به استان منشا خیر و برکت باشد و شاهد پیگیری جدی و رفع مشکلات حوزه قضایی باشیم، افزود: اعلام و ابلاغ سند تحول قضایی توسط رئیس قوه‌قضائیه بارقه امیدی را در دل مردم ایجاد کرد و مردم به دنبال این هستند آثار این سند را در عملکرد قوه قضائیه ببینند؛ انتظار داریم این سند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شده و تحقق یابد./
پایان پیام



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1399, 13:02



» اخبار مرتبط:

  • درخواست نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از آیت‌الله رئیسی
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس:مجلس و دولت در مبارزه با فساد با دستگاه قضا همکاری کنند/ ضرورت رفع مشکلات بودجه‌ای قوه قضائیه
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:با انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس قوه‌قضائیه بارقه امیدی در دل مردم روشن شد
  • دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی در یاسوج+عکس
  • کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد بیست و دومین سفر استانی رئیس قوه قضاییه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟