مشروح اخبار


» اهداء 22 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج



هم‌زمان با حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه 22 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج اهداء شد.

مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: در حال حاضر 4900 خانوار با جمعیت 11 هزار نفر از حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در طول سال خدمات متنوعی به مددجویان تحت حمایت خود ارائه می‌دهد، بیان کرد: این نهاد به‌منظور نهادینه شدن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه و به‌خصوص در بین مددجویان به فرزندان در شرف ازدواج آنان کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج پرداخت می‌کند.
حیدری افزود: در همین خصوص و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه 22 مورد جهیزیه بااعتبار 220 میلیون تومان به مددجویان این اداره اهداء شد.
وی اهداء جهیزیه یکی از برنامه‌های کمیته امداد عنوان و اعلام کرد: نوعروسان تحت حمایت علاوه بر دریافت جهیزیه در دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج که توسط این نهاد برای آنان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 139 مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج بااعتبار 956 میلیون تومان به زوج‌های جوان تحت حمایت این اداره پرداخت‌شده است.
حیدری افزود: 605 نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج نیز در دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، آموزش‌های قبل از ازدواج، فرزندپروری، فضای مجازی، اعتقادات و مسائل مذهبی شرکت کرده‌اند که در این خصوص 380 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1399, 12:22



» اخبار مرتبط:

  • اهداء 100 مورد جهیزیه به زوج‌های مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • ۲۸۲۲ کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد
  • ازدواج مجدد 45 زن سرپرست خانوار مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • اهدای 3277 مورد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اهداء 343 مورد کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟